lørdag 1. desember 2007

Once a whore you're nothing more

Hei!

Jeg er skikkelig happy i dag. Skulle egentlig vært på oasen for snart 1 time siden, men forsov meg, var så sliten etter i går, jeg tror ikke jeg har hadde så mange latterkramper på en kveld på lenge. Er så glad i jentene mine. Uansett, så venter jeg på at mamma og pappa skal komme hjem fra butikken med noe mat sånn at jeg kan spise frokost, så skal mamma kjøre meg til oasen for å møte Angela, som jeg gleder meg veldig mye til !

Jeg skal spørre om hun kan hente meg og, sånn at vi kan stikke innom trendhuset og se etter julegave til Tina. Så må jeg hjem å skrive litt til magasinet mitt, spise, skrive mer / øve til samf?, også skal jeg til Jeanett å se film. Jeg gleder meg, dette kommer til å bli den beste helga på lenge.

Om 1 uke skal jeg klippe meg, det gleder jeg meg masse til, må bare huske å ikke klippe lyggen for kort denne gangen, sånn jeg gjorde i sommer, for det så skikkelig dumt ut.

Jeg har visst tenkt helt feil når det gjelder fremføringer. For vi skal jo ha norsk og ptf i samme uke, nå har panikk for at det er samme dag også. Jeg er bare nødt til å skjerpe meg etter jul. Mamma sa at det ikke gjorde noe at snittet mitt hadde sunket betraktelig. Hørtes ut som hun mente det også, men jeg vet ikke...

Nå har jeg hørt på samme sang i mange dager i strekk, jeg blir aldri lei, det er nesten skummelt. Misery business av Paramore, jeg digger den så sinnsykt! Nå kommer mamma og pappa så da før jeg gå å sminke meg og lage mat etterpå.

Later!

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Happy weekends! :D

Valkyrje sa...

(Eller: Fun weekends vert kanskje meir korrekt. Haha, eg er heilt lost. :P)

Angela sa...

Det va kjekt på Oasen! Pluss å møta deg i dag ! :D :D FOrbedre seg detta ;)