torsdag 6. desember 2007

I guess I'm dreaming again

Dagen i dag har bestått av å få panikk pga regneark som jeg trodde vi skulle få på samfprøven, men han ville bare skremme oss med det. Så hadde vi prøven, det var egentlig en del som klikket. Jeg fikk 5/4 på avkryssningsdelen, jeg syns den var litt vanskelig da. Så jeg tippet en del. Så hadde vi media i 2 timer, da husker jeg ikke hva jeg gjorde en gang. Haha!

I midttimen var jeg med pappa og handlet på maxi og vi var innom Trendhuset. Hege hjalp meg å finne julegaver til Birte og Oda. Hun er så flink i jobben sin, skal jeg si deg. Så kjørte vi tilbake til skolen der jeg spiste salat med reker i og pratet med Oda (Min bestevenninne Oda, altså. Jeg har jo to Odaer nå xD), som er bursdagsbarn i dag.

I de neste mediatimene har vi sett gjennom filmene vi laget for en stund siden, det var ganske flaut, men gikk greit. Etterpå har jeg rettet noen av tekstene mine og hørt på Heine og Espen som tok av til julemusikk, med noen klager rettet mot seg. Ellers har jeg bare rullet rundt på stolen min og smilt. Geir Magne var innom og stjal cdspilleren vår og kjeftet litt på oss, så nå er det litt herlig med stillhet. Men så fyrte Heine opp musikk på mobilen, men det er i hvert fall betydelig lavere.

Senere skal jeg på åpen dag på den gamle barneskolen min, der broren min går nå. Hege skal være med. Kanskje Jeanett og. Får snakke med henne. Håper hun har fått ballbillett til Hege.

Snart er det juleferie, om 2 uker på denne tiden!

"Når eg komme hjem ska eg spisa vitaminbjørnar, det e jævlig godt!"
- Heine

6 kommentarer:

Hilðe sa...

Ååh, det blir digg med ferie :D

oh, bra at det gjekk så bra på prøven ;D

Anonym sa...

Å se de filmene var dødsflaut! Jeg har aldri sett meg selv på film før. Men du gjorde jo en søt figur! Filmen deres var så skjønn på en slags tragi-komisk absurd måte.

Siri sa...

Hilde: oooh yeah!

Fie: Du så i hvert fall NORMAL ut. Jeg så helt idiot ut. Det var ikke søtt. Det var dumt xD men syns filmen er morsom da.

Valkyrje sa...

Ja, har ho ballbillett no? :)

Angela sa...

FERIE JA!

Hilðe sa...

Eg like spesielt den scenen der det e nærbilde av deg, og du liksom fnise :P hahaha ;D