tirsdag 4. desember 2007

So now, of course we can't be friends!

Hm, i dag forsov jeg meg. Plutselig var det bare noen minutt til vi skulle kjøre. Jeg løp ned på badet og etter en liten stund løp jeg rundt halve huset for å finne mp3en min. Selvfølgelig lå den på stuebordet. Så kjørte vi til skolen. Da vi kom frem så klarte jeg selvfølgelig å tryne i stentrappa ovenfor skolen. Det gjorde ikke vondt, selv om man skulle tro det. Bare i den ene tommelen av en eller annen grunn. Pappa kjeftet som vanlig og jeg begynte å le. Det er is over hele Haugesund. Det er ganske farlig.

Hvor er alle sammen egentlig? Jeg vet det er tirsdag og at vi skal ha engelsk, men det er flere missing enn det pleier. Birte, Oda, Bjørg, Henrik og Espen, regner med det er noe med bussen eller noe. Jeg hadde så lyst å være hjemme i dag, var så trøtt at jeg trodde jeg skulle falle om.

Nå er det ptf, og 20 dager til jul. I morgen skal jeg på Trendhuset å se etter julegaver til Birte, Oda og Tina. Pakket inn Tone og Maria sine i går. Det var så koselig! Selv om jeg ikke kan pakke inn fint, det er litt flaut. Men jeg innbiller meg at det bare er sjarmerende siden det er meg. Hihi!

Btw så syns jeg synd på alle som aldri har vært Lucia, eller hvordan det skrives. (OI! BIRTE IS IN THA HOUSE) I går så nemlig Oda plutselig; Jeg fikk aldri være Lucia i barnehagen. Jeg svarte med at jeg aldri hadde gjort det heller, men for å si det sånn så har jeg aldri gått i barnehagen. Da fikk Oda litt sjokk tror jeg, hun sa at det aldri vær for sent. Så sa jeg at klassen vår er så godt som en barnehage, og det tror jeg alle er enig i. Birte hadde forresten heller aldri vært Lucia. Det er ganske trist. Alle burde få være blond med lys i håret?

6 kommentarer:

Valkyrje sa...

We're the coolest there is. :D


Og jada, eg kom fram til slutt. SPINNGLATT! Ikkje berre i Haugesund, skal eg seie deg.

Hilðe sa...

Eg MÅTTE ver Lucia bare fordi eg va den einaste jento i seksårsgruppo i barnehagen. Men eg fekk kje ver blond :/ Haha:p

Bra du ikkje slo deg :)

Kristin sa...

om overskriften e ein Garbage sang?
Detta med lucia e tragisk! Altså, sånn at de voksne ikke kan prioritere litt. Det e faktisk ganske traumatisk for meg at eg aldri fekk vær lucia :(

Siri sa...

ja, det e garbage <3 men tror eg har skreve feil da. birte sa d t meg men eg gadd aldri fiksa d (A).
me får vær lucia på neste torsdag alle sammen :D

Valkyrje sa...

Ja, det skal vere "so now", men det gjer ikkje så mykje.

Trur den songen er ein av mine ultimate deppesongar.

Angela sa...

Eg heller fekk ikkje verr Lucia siden eg ikkje va blond!! Fy søren eg følte meg utanfor!! :P