tirsdag 11. desember 2007

I would never wish bad things, but I don't wish you well.

Jeg har selvfølgelig glemt den siste novellen min hjemme. Typisk Siri. Nå har jeg bare litt igjen på den siste novellen. Så har jeg 6 bilder å ta, men jeg må ta dem hjemme. Skal ta noen i dag og noen i morgen. Har skrevet norskfremføring og øvd meg på å bruke speilreflekskameraet mitt. Hilde har lært meg litt.

Jeg har gjort mange idiotiske ting i dag. Feks sende melding til pappa når den skulle til bestevenninna mi og sa at jeg var lei meg fordi jeg hadde kranglet med han. Jeg hadde allerede sendt ham 3 meldinger før det og sagt unnskyld for at jeg hadde vært så frekk, men han svarte meg ikke. Så senere fikk jeg melding at han ikke var sur og at han gledet seg til jeg kom på jobb. Så nå er jeg lettet.

Skal jobbe fra 3-6 i dag så skal jeg på Amanda med Tina og Jeanett. Gleder meg! Kanskje jeg og Jeanett finner det siste av Heges julegave. Jeg skulle kjøpe forkle med dødninghoder i går men så var de selvfølgelig utsolgt. Da ble jeg trist. Så kan vi se etter til Oda og. Tina må si hva hun ønsker seg sånn at jeg kan få et lite overblikk.

Jeg sølte grøt 3 ganger i midttimen, vi hadde nemlig "grøtfest". Nesten hele skolen satt i kantina og spiste grøt og så juletegnefilm med Donald. Det var faktisk veldig koseli. Jeg skal til Oda i helga og se Pernille og Herr Nilsson. Det blir så moro. Digger det programmet.

Birte er borte nå. Hun gikk i friminuttet for hun var ikke form. God bedring, Birte! 1 time og 30 min til vi slutter. Hva skal jeg finne på?

5 kommentarer:

Hilðe sa...

Herr Nilsson rocke!;D

Valkyrje sa...

Trist at eg ikkje fekk vere med på grautfesten, sjølv om mjølka i grauten hadde gjort meg kvalm. =/

Angela sa...

Den sista tiå konne du jobba?? ;P Ikkje prøva dåkke på Åkra style med å ikkje jera nogen ting!.. ;D

Siri sa...

seriøst, me jobba kje i fjor hellår xD

Valkyrje sa...

Men me jobba meir, fordi då skulle me lære oss alle programma.