onsdag 12. desember 2007

Behind those eyes you lie

Snart er jeg ferdig med min siste novelle. Jeg liker den egentlig ikke noe særlig. De andre er bedre. Jeg klarer ikke helt å konsentrere meg. Jeg er så trøtt. Mamma vekket meg på en herlig måte i dag. Jeg halvsov bare så jeg hørte henne komme opp trappen. Hun strøk meg over kinnet og sa: Hei vennen, nå må du våkne. Jeg mumlet et ja og trakk dyna tettere rundt meg.

Tiden har gått veldig fort i dag. Sikkert fordi jeg pratet med Oda en stund, det var koselig. Så var jeg i kantina med allmennfolka og pratet med dem litt. Føler at tiden frem til mat kommer til å gå veldig tregt. Kanskje jeg skal skrive en helt ny novelle istedenfor den jeg holder på med. Men det blir litt stress. Skal ta bilder senere. Fikk tatt et i går, det ble jeg veldig fornøyd med.

Jeg: Takk for at eg fekk ta bilde av deg.
Tina: Takk for at du brukte meg. Naj, det blei litt feil.

Jeg jobbet 3 timer i går. Herregud, det blir bare verre og verre for hver gang. Greit nok at jeg har ca kontroll på kassen, men i går bare kom alle folka på en gang. Det hadde vært veldig rolig fra 3 - 4 men i 5 tida ble det helt kaos. Jeg gruer meg til jeg ikke skal jobbe med pappa mer for da kan jeg ikke tvinge han til å bli ved kassen. Haha ^_^

Jeg er som sagt veldig trøtt. Tror jeg kunne sovnet hvis jeg la meg ned på pulten. Heldigvis slutter vi tidelig i dag.

Ting å se frem til:
15-16 - Helg. Da kommer Tina en tur og jeg skal til Oda den ene dagen, som sagt.
18 - Ball
20 - Skoleavsluttning
22 - Heges bursdag, hun skal ha selskap og vi skal sove der.
24 - Jul
Romjulen
31 - Nyttårsaften

Det er en bra tid.

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Desembermånaden din høyrest bra ut. :)

Angela sa...

KOslig jul! :D
Synd at ballet dåkkas e på ein tirsdag.. Eg ska på Koparvik & Spacewang fredag 21 btw ;D

Anonym sa...

Å prate med Siri er veldig koselig. ^^