fredag 28. desember 2007

I can't get out of this dead skin

Hva skjedde med denne ferien? Jeg vet det er noen dager igjen til vi begynner på skolen, men hallo. Plutselig har det gått over 1 uke. Og jeg føler jeg var på skolen i går. Men det var jeg ikke. Jeg var på jobb og deretter på amanda. I dag har jeg vært i byn. I går kjøpte jeg meg nye svarte all stars. De gamle har det vært hull i under lenge, så de har jeg ikke kunnet gå med om det var vått på veien, men nå kan jeg gå med dem i regn om jeg vil. Byttet lisser på dem. Kjøpte noen med dødninghoder i påsken, og de er så kule på. Jeg er helt med. Er så glad.

Nå skal jeg snart til Hege og se ettellerannet program med henne. I morgen skal jeg jobbe et par timer. Kommer til å tjene over 3000 denne månden hvis jeg jobber 3 timer til. Og det skal jeg nok klare. Hah!

I påsken skal kanskje Tina være med oss til Danmark, det blir så digg. Jeg er innstilt på at hun skal være med allerede. Det hadde vært så kult. Huset pappa har funnet er så digg at det går ikke an nesten. Med billijardbord og flatskjærmer på alle soverom. Skal prøve å finne en link. Vi må bare leie det. Har så lyst å dra til Danmark nå. Gleder meg til sommeren når vi skal reise sammen med Tina, faren hennes og kjæresten hans. Det er så gøy. Med buzzspilling til langt på natt og latter hele dagen.

Men det er lenge til da.

3 kommentarer:

Angela sa...

Kjekt å konna gleda seg forde .. :P Føle fresten alle jobbe mindre enn meg men får mer penger.. :P HmM!! xD

Valkyrje sa...

Awh, mykje bra i framtida! Er så glad for deg, venen! :) Og er ekstra glad for at jobben ser ut til å ordne seg, sjølv om eg visste det kom til å verta betre etter kvart då. :)

Anonym sa...

Buzz er gøy! Godt nyttår, søte.