torsdag 3. januar 2008

When it rains

Nå er det 10 minutt igjen av den første skoledagen etter ferien. Jeg sto opp tidelig i dag, hadde skikkelig god tid. Så hadde vi samfunnsfag. Kan ikke si at jeg og Alice tok det særlig seriøst... Og så var det klart for media resten av dagen. Vi har May Britt for første gang og lager en parodi av en musikkvideo. Jeg, Alice, Aleksander, Birte og Floyd lager av Speed of sound - Coldplay. Aner ikke hvordan det kan bli bra, men tiden får vise det.

Det virker som Alice og Aleksander har mange bra ideer, så jeg får stole på det. Det har skjedd veldig lite de siste dagene. Bortsett fra kjøp av en veske på tilbud til 30 kr og den nyeste The Donnas cden så har dagene gått som normalt. Jeg er blitt hekta på Heroes 3 og har spilt det i mange dager.

Hilde hinter til at hun vil bli nevnt. Så nå spør jeg om hun er fornøyd.

- Eg vil ikkje bli nevnt fordi eg hinta om å bli nevnt, eg vil bli nevnt fordi eg e nevnt oppi skallen din! sier hun da.

Jeg har bestemt meg for å gjøre lekser hver dag, så jeg får gjøre litt samfunnsfag i dag tror jeg. Vi har ikke fått noe å lese så jeg får gjøre ferdig de påbegynte oppgavene. Må sende dem til meg selv.

Godt nyttår btw!

6 kommentarer:

Hilðe sa...

BjørK har oppgåvene mine :p Godt nyttår te deg o!;D

Angela sa...

Godt nytt år! :D Passa deg snart må du nevna heile gjengen her .. xP

Valkyrje sa...

Happy new year, baby!

Veit ikkje heilt korleis me skal få det til eg heller, men me får berre ha tru på det, så ordnar det seg nok. :)

Kristin sa...

Godt nyttår Siri : )

Anonym sa...

Svein Erik dunket Erik i ryggen fire ganger i løpet av timen for å si at han måtte snu seg mot meg og samarbeide, men mye samarbeid ble det ikke. Musikkvideo-parodi kan bli artig.

Anonym sa...

Forresten kommer latteren til May Britt å gå meg på nervene etter altfor kort tid.