lørdag 26. januar 2008

Sorry, blame it on me...

As life goes on
I'm starting to learn more and more about responsibility
I realize everything I do is affecting the people around me
So I want to take this time out and apologize for things I have done
And things that have not occurred yet
And the things they don't want to take responsibility for

I'm sorry for the times I left you home
I was on the road and you were alone
I'm sorry for the times that I had to go
I'm sorry for the fact that I did not know
That you were sitting home just wishing we
Could go back to when it was just you and me
I'm sorry for the times I would neglect
I'm sorry for the times I disrespect

- Akon


Jeg venter på at jeg skal på jobb, egentlig har jeg ikke lyst, men en del av meg vil. Jeg er sliten. Har vært i byen i mange, mange timer. Kjøpte meg en kjole og scrappe ark. Ingeborg er her. Vi har spilt det nye monopolspillet med bankkort, men det ble for mye krangling at vi måtte gi opp. Ole og Andy klaget en del.

I går var en av de beste dagene på lenge. Jeg, Hege, Oda, Jeanett, Tone, Morten, Geir og en jeg ikke fikk navnet på var på sheiken. Jason ba meg om en tjeneste om vi bare kunne spille en serie, så skulle vi få spille gratis bilijard etterpå. Så vi gjorde det. Det var morsomt. Sigbjørn var innom. Jeg fikk 3 klemmer men bare 1 var ekte og da skrek jeg til han at han fikk vær så god å gi meg en skikkelig klem.

Så nå er det jobb noen timer. Mette og Trygve har jobbet dag, stakkars. Det virker veldig stress der i dag. Jeg er trøtt. Selv om jeg sov lengre. Men jeg våkner vel når Dainora og jeg tar av. Håper det.

Neste helg skal jeg klippe meg og farge håret. ENDELIG! Jeg klarer nesten ikke se meg selv i speilet for jeg syns det ser så stygt ut.

Nå får jeg gå å skifte til min deilige sheiken tskjorte.

Snakkes.

5 kommentarer:

Hilðe sa...

Oh, ka farge ska du ha på håret?:P

Siri sa...

mørkebrunt ^^

Valkyrje sa...

Korleis gjekk den bowlinggreia då? På fredag, meiner eg.

Håpar det gjekk fint på jobb. :)

Angela sa...

Du e HOT slutt å tenka så møkje på det håret ditt! Jææækla Vardafjell påvirkning på V.. :P

Siri sa...

D handle kje om vardafjell angie, d handle om ka ein føle seg vel i å ka ein ikkje føle seg vel i :/