mandag 7. januar 2008

So what if you can see the darker side of me?

Jeg skal til tannlegen i morgen og har hatt en samtale med min lærer May Britt om akkurat dette. Det viser seg at begge lider av sterk tannlegeskrekk. Hun har overtalt meg til å bruke bedøvelse når jeg skal bårre. Jeg hadde tannverk å øreverk i går, men i dag kommer det og går litt. Men jeg vet jeg har hull i 2 tenner som jeg må bårre. Så i dag bestilte pappa time til meg. Jeg gruer meg sånn. Det er sånn at jeg kan spy av redsel, så jeg gleder meg til det går over.

Ellers er det 6 eller 7 uker igjen til ferie. Her er ukene fremover (ikke i rett uketall, men etter hvilken uke det er for meg)

1-2 - Film
3 - Flash
4 - PTF
5 - Flash
6 - PTF
Så aner jeg ikke om det er noe etter det, men regner med det. Så er det vinterferie og etter det skal vi ha 3 uker magasin også er det påskeferie. Den gleder jeg meg masse til, for da skal vi antageligvis til Danmark.

Alle venter på at det skal bli friminutt for media er kjedelig nå. Jeg liker ikke så godt å lage film. Nå etterlignet Aleksander meg som skrev skolestil. Det ville si å trykke veldig hardt på tastaturet i noen sekund så gå hjem og så fikk jeg 5+, hihi. Ragnhild er så snill. Jeg digger henne. Hun gir meg litt glede av å skrive nå. For det er så sjeldent jeg gjør det.

Nå er det 9 minutt til friminutt. Denne uken får vi karakterene våre. Jeg gruer meg. Har gått ned veldig mye i år. Må skjerpe meg. Men det blir greit å se hvilke fag jeg sliter mest med.

3 kommentarer:

Hilðe sa...

Tanlegen takle du fint! Han som eg går te, pleie å nynna xD Og tannpleiaren min har dårlig ånde :o

Nå har eg blogga, forresten xD

Valkyrje sa...

WE LOVE RAGNHILD!!! :D

Og eg er glad det gjekk så bra hjå tannlegen. :)

(LEI AV FILM!!!)

Angela sa...

Kjenne din skrekk!! Ligge og knipe augene igjen og skjelve mens eg der, minst!! Ö