tirsdag 29. januar 2008

Looks like you got away from me this time

Vi har flash, det er rett får jeg må bli innlagt for jeg blir så forbanna. Heldigvis skal vi snart ha engelsk. Flash er det dummeste som de har puttet inn i læreplanen. I hvert fall for min del. Det er jo helt umulig.

I går var jeg og Angela på amanda. Det var skikkelig kos, men jeg var så trøtt. Og i dag er det enda verre. Sov på sofaen, i bilen og halvveis på skolen. Jeg er dødssliten. Må skrive norsk i dag. Har så mye å gjøre ferdig. Blir helt gal.

Nå orker jeg ikke skrive mer. Må tilbake til flash... :'(

Btw Breathing slowly av Crossfade er elsk!

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Synest du har vorte skikkeleg flink i Flash, eg! Men überteit med dataen som krasja. =/ Eller, programmet.

Anonym sa...

Hahaha, nawwwww, Sirisøte. Du e så skjønne.

Angela sa...

Ser om eg finne sangen nå.. JA det va kos, men eg kjupte feil buksa (42) og eg gidda kje byttan.. Va litt store den O jah.. xD