onsdag 9. januar 2008

We wish you a merry christmas

Sang Heine nettopp. Og jeg tenkte tilbake på juleferien, sove lenge, se på film hele dagen og gå til Hege på kvelden. Det var tider.

Egentlig går jeg til Hege nesten hver kveld, men nå er hun i Syden et sted. Men hun kommer hjem på fredag. Så det gleder jeg meg masse til, for jeg tror denne helgen blir veldig okei. For på lørdag skal gjengen på kinaresturant.

Jeg har fått jobbliste nå. For Kristin er sykemeldt så da må resten av gjengen ta saken. Så Jason satt opp nye arbeidslister og jeg skal jobbe hver helg fremover som ekstra dag på lørdagen og søndagen. Bortsett fra lørdag den 19. Da fikk jeg og pappa fri siden det er mammas bursdag, så da ble jeg glad. Men heldigvis er det ikke så værst å jobbe dag. De kommer helst mellom 3-6, av og til er det veldig mange, men av og til er det nesten ingen. Vanligvis er litt over halve salen fylt opp + noen bilijardbord.

I går jobbet jeg med Jason litt, så da diskuterte vi vaktlista mi for han ville sjekke om jeg var enig. Så pratet vi litt om hva jeg skulle gjøre hvis jeg ikke kunne ting og at hvis det skjedde noe med maskinene måtte jeg bare be dem vente til han kom.

Søskenbarnet mitt, Mette, skal flytte hjem fra Oslo, så da skal kanskje hun begynne å jobbe der og. Skikkelig familiesammenkomst. Men jeg tror det hadde vært kjempegøy, for vi var så gode venner da vi var små.

På lørdag skal jeg jobbe med Elisabeth og søndag med Dainora. Og de er veldige koselige. Det blir litt skummelt for jeg kan ikke få skikkelig panikk da, sånn som jeg får med pappa, og jeg kjefter ofte på han hvis han er frekk mot folk. Haha!

Men uansett så blir det gøy å begynne og jobe skikkelig. Hvis jeg jobber 6 timer til sammen i helga denne månden så jobber jeg 15 timer og tjener ca 1500 kr, men jeg jobber sikkert litt ekstra ellers og. Så det nærmer seg vel 2000. I sommer skal jeg bli rik, for da kan jeg kanskje åpne å jobbe alene noen timer om morgenen. Det hadde vært kult. Jeg digger jobben min.

Men tilbake til filmen.. Årh.

1 kommentar:

Angela sa...

Shit ko masse du får i timen da?! Ö