lørdag 19. januar 2008

I've been changing but you'll never see me.

Gratulerer med dagen kjære mamma <3

I går var jeg hos Oda på kvelden, Hege og Jeanett var der også. Vi så Stick it, den er så digg. Har sett den før. Pappa ringte 22.30 og sa jeg skulle komme hjem, så jeg ble ganske sur, men gjorde som han sa. Jeg skulle egentlig snike meg innpå naboens internett, men de hadde kodet det. Så jeg skrev rapport istedet. Den er ca 1 side nå.

Jeg sto opp tidelig og mamma fikk sjokk fordi jeg sto opp før 10.00. Så jeg gratulerte henne med dagen, dusjet, scrappet, spiste og gikk på amanda med Oda kl 12.00. Der kjøpte jeg gave til mamma og resten av Tina sin.

Så gikk jeg hjem, men var der bare 5 min fordi jeg og pappa kjørte ned på amanda og kjøpte sko til meg. De var halvpris av rød pris, så de kostet 150. Det er finsko/sommersko. Hvite med sløyfer, veldig pene. Så kjørte vi på sheiken for pappa skulle veksle penger for Dainora og Jason som var på jobb den dagen. Vi snakket litt med Malvin, en stamkunde som er skikkelig morsom, før vi kjørte på oasen. Jeg var på carlings og glitter og kikket før vi kjørte tilbake. Jeg var ganske sur fordi de hadde et smykke på glitter til 25 kr. Jeg kjøpte sammen smykket på glitter amanda for noen dager siden til 100. Men så var det tilbake på sheiken. Jason og pappa stakk av så jeg hjalp Dainora, som var ganske utav seg siden hun fikk kjeft hele tiden sa hun. Da vi skulle gå så sa hun: Thorleif! Kan ikke Siri være her å hjelpe meg?! Men det kunne jeg jo ikke siden mormor og morfar kom.

Jeg hjalp mamma å skrelle reker da jeg kom hjem så spiste vi rekesalat (salat med reker altså) da mormor og morfar kom. Det var godt. Så spiste vi kaker og is og alt det der også støvsugde jeg overetasjen.

Dette er en veldig oppramsingsblogg, men samme det. Nå legger jeg inn på film fra sommerferien 2007, så skal jeg ta den fra 2006 og redigere film til Tina. De kommer snart, så jeg gleder meg noe helt sinnsykt. Har ikke sett henne siden nyttårsaften. Gleder meg til å gi henne gaven. Håper hun liker den. Har sagt hun får filmen senere en gang.

I morgen er det jobbing på gang. Begynner vel i 14.00 tida og jobber til 18.00. Så skal jeg være barnevakt fra 18.00 til 22.00. Det blir nok en ganske kjip da. Menmen.

Snakkes!

5 kommentarer:

Hilðe sa...

Oh! Kor gammal blei hu?
Gratla na med dagen i frå sveibuen :)

Valkyrje sa...

Travel du er! Høyrdest kjekt ut då. :)

Angela sa...

Mamma hadde bursdag dagen før (18.01) og tante i går! :O (19.01)
Stick it e yndlingsfilmen min!!! <3 Og eg kjupte sko te 80 kr. + at eg har jobba heila helgå..
(Eindel assosiasjonar her ja).. :D

Anonym sa...

Grattis med nye sko. :)

Siri sa...

Nice Angie!!! :D

Takk Oda, de e søte <3