søndag 13. januar 2008

I could be just like you

I could be fake
I could be stupid
You know I could be just like you.


Hva skjer med Siri, tenker dere kanskje. Ikke en blogg på mange dager? Men det har en helt naturlig forklaring. På fredag var jeg hjemme fra skolen og da dunket jeg hodet mitt i vasken, det gjorde dritvondt. Men heldigvis gikk det over. På ettermiddagen var jeg en tur på amanda med Hege og brukte masse penger. Snart får jeg min første lønning, fra både desember og februar. Det gleder jeg meg til. Etter amandaturen så vi film hos Hege og Jeanett tok turen opp. Hege hadde nemlig kom hjem fra syden den dagen. Jeg fikk en pen drømmefanger.

I går jobbet jeg bort det meste av dagen, det var den værste dagen jeg har jobbet på EVER! Det gikk i ett hele tiden, alle banene var fullt opp og jeg stresset som en gal for å klare alt. Det viste seg at vi hadde gjort mye feil, men heldigvis var ikke bare jeg som var på jobb så jeg fikk ikke så mye av skylden. Så kom jeg meg hjem fort som fy når skiftet var ferdig og skiftet og fikset meg før vi kjørte til byen på kinaresturant. Jeg, Hege, Jeanett, Oda, Maria og Tone. Det var veldig koselig. Jeg spiste biff med grønnsaker i peppersaus, det var så sterkt at jeg nesten ikke fikk puste noen ganger, så spiste jeg is med krem og varme bjørnebær til dessert, det var kjempegodt. Så det anbefales. Så ble jeg med til Hege og så film. Etterpå snakte jeg i ca 1 time med Tina på telefon før jeg gikk og la meg.

I dag har vært den beste jobbedagen noen gang, jeg og Dainora hadde det helt utrolig gøy med å danse, synge og prate oss gjennom 4 timer. Det var så digg. Jeg hadde vondt i kjeven da jeg kom hjem fordi vi lo hele tiden. Så jeg spurte Jason om jeg kunne få jobbe mer med henne hvis han setter på lister og det var helt greit sa han. Håper bare han husker det. Etter jobb spiste jeg middag så var det rett ned på sheiken igjen for å bowle med Hege og Jeanett. Siste serien fikk jeg 4 striker etter hverandre og nådde ny personlig rekort med 140 poeng. Nå sitter jeg hjemme, har spist is og er dødssliten. Helga var over på null komma niks. Og nå er det en ny drittskoleuke.

5 lange uker til ferien. Jeg må si det frister å drite i å gå på skolen etter sommeren, men det er bare halvannet år igjen. Jeg må vel klare det..

Får ringe Tina.

Snakkes i morgen, i hvert fall de fleste av dere.

8 kommentarer:

Hilðe sa...

Dæven, Siri goes pro!:D

Valkyrje sa...

Desember og februar? xD

Har du fått prata med Tina no?

Anonym sa...

Åh, den desserten på kinarestauranten hørtes god ut!

Du vet, hvis det er kjipt på skolen, er det bare å sette seg under bordet bittelitt. Da blir alt bittelitt bedre.

Valkyrje sa...

Ja, det hjelper ALLTID! :D

Siri sa...

Hilde: Tar av eg, ska bli rik. :D

Birte: Meinte januar da, e kje så lett vettu ;)

Oda: Ellår bare få klem av deg? D hjelpe evigt masse.

Anonym sa...

Du kan få hundre millioner klemmer av meg. :D Må bare bli frisk først, så ikke du blir smitta. :P

Angela sa...

Huske når eg klikka på Annema og la meg onna bordet med høge musikk!! :D
Det va litt lengre enn bittelitt da, men..:)

Valkyrje sa...

Aaaah, good times. xD