torsdag 10. januar 2008

Will you be there as I grow cold?

Det er 2 timer til vi skal hjem, og jeg tror det kommer til å gå sent, for min del. Jeg henger etter med leksene. Samfunnsfag jeg skulle ha skrevet stikkord til for evighet siden, norsk-eventyr-greie og nyttårstale på engelsk jeg må kunne utenatt.

Jeg venter på å få karakterene for forrige halvår. Det er grusomt å vente. Jeg vet jeg har gått evig mye ned, og jeg MÅ forbedre meg. Det er et av de dumme nyttårsforsettene mine. Jeg har klart å holde treningsmålet ved å ta armhevinger og situps og en sånn annen øvelse jeg ikke aner hva heter, vi gjorde den i hvert fall på Skåredalen. Den er tyngst så jeg må passe på å ta den til slutt. Men etterpå er det ganske deilig for da vet jeg at viljestyrken min holdt.

I morgen skal vi ha gym igjen. Styrke og klatring. Jeg liker ikke klatre. Det er skummelt, for jeg har høydeskrekk. Veldig, seriøs høydeskrekk. Så jeg håper jeg kan trene styrke hele timen, for det hadde jo vært litt greit tror jeg.

Ellers gleder jeg meg til helga, for den er full av morsomme planer. Hege kommer hjem i morgen og da skal vi på amanda, i hvert fall jeg og Jeanett, håper Hege blir med, men uansett blir det vel filmkveld. På lørdag skal jeg, Oda, Hege, Jeanett, Tone og Maria på kinaresturant. Og på søndag skal vi bowle. Så skal jeg som sagt jobbe, men det er jo bare noen timer.

Det begynner å bli vanskelig å stå opp om morgenen igjen. Men det går vel det og. Jeg er sliten, sikkert fordi jeg gruer meg sånn til de dumme karakterene. Heldigvis vet jeg at norsken går bra. Så... ja, aner ikke hva mer unyttig jeg skal si i dag.

Ny medialærer som er her istedet for Sverre, som har pappapermisjon. Men er en stund til vi skal ha ham da.

Snakkes!

10 kommentarer:

Valkyrje sa...

I'm sorry, men eg synest Tor/(oh no, eg har gløymt ut det alternative namnet hans!) ser så evig keisam ut. =/

Må forbetre karakterane mine eg òg, spesielt media, gym er ein lost cause uansett.

Hilðe sa...

Haha,eg og syns an ser kjedeli ut. Eg sa 'hei!eg e Hilde', men han bare 'akkurat, vel, det tar me seinare'. Hmpf :p

Ka fekk du i norsk skriftli?

Siri sa...

5, d va d einaste eg fekk 5 i :P

Valkyrje sa...

Han er SÆR! (Hmm, fordommar? :P)

Hilðe sa...

Oh,nais! :D

Ja, og så e an så oldie då. Ser kje for meg at han har sånn Sverre-stil når det gjelde grafisk design :P

Valkyrje sa...

Ja, ikkje sant?

Og faen altså, kva var det alternative namnet?!?!?!

Anonym sa...

Det var skummelt å få karakterene. Før vi fikk dem, ville Anne-Marie snakke med meg på tomannshånd for å advare meg. Anne-Marie er skummel.

Angela sa...

NOoOooO!! Sverre in my heart FOREVER!! Me har snart ikkje klassestyrar me.. Elin fekk onge og Frode jobb i TV-Haugaland. Leif ligge /låg på sjukehuset.. :S:P

Hilðe sa...

Hmm, medialerarar har ein tedens te å forsvinna på ubevisst tid.

Valkyrje sa...

Anne Marie er dritskummel! (Jippi for oxymorons! xD)