mandag 28. januar 2008

I need you like a heart need to beat.

Jeg er førstemann på skolen i dag. Andy og pappa har fri, så mamma kjørte meg. Nå er jeg helt alene i klasserommet. Jeg satt utenfor da Johannes kom.
Og jeg sa: Dette er første gang jeg er først!!
Han: Skikkelig førstemann og det. Så begynte han å le. Jeg kom hit ca 07.35, noe som sikkert er sent for noen, men jeg er 25 min før jeg pleier. Jeg ble ganske skuffet da jeg ikke fant noen Birte utenfor, for jeg trodde hun kom så tidelig.

I helgen har jeg jobbet og jobbet, men det har vært gøy, fått litt kjeft, menmen. Er i hvert fall sliten. Det har skjedd ganske mye i helga egentlig, men ikke noe å skrive om her, de som leser får vel høre det uansett regner jeg med.

Det var faktisk en grunn til at jeg skulle blogge, men jeg har glemt hva jeg skulle si...

Denne uka har vi flash. Uff. Til dømmes mine prestasjoner i det i fjor går det nok ikke særlig bra, men jeg skal prøve.

Nå skal jeg sende melding til Angie på its. Hihi!

Nå har jeg forresten klart å jobbe så mye at jeg tjener over 6000, men det er fra både desember og januar altså.

Skal det seriøst ikke komme noen folk?

Da jeg våknet i dag lå jeg og klamret meg til en pute og en bamse... Det var litt rart, men det var ganske varmt da.

Lørdag kveld hadde jeg så vondt i beina at jeg såvidt fikk sove. Etter rydding, rydding og atter rydding. Dainora vil ikke hjelpe meg å regne ut bilijardtidene mer, så det pleier å ta litt tid.

Nå bare tomprater jeg til noen kommer sånn at jeg får noen ekte mennesker og bable til.

Tina var innom sheiken i går. Det var gøy, for jeg har ikke sett henne på lenge. Jeg prøvde å lære henne og bowle, men det gikk ikke så bra. Nå kom det noen!

Liste over hvem som kommer (rekkefølge inn i klasserommet);

Siri
Utvik
Floyd
Susanne
Heine
Hilde
Bjørg

(Utvik er sjokkert over at Johannes har tatt stolen hans, men så sa Floyd: Det er ikke din stol!)

Birte

(Nå mangler vi 7 stk)

Aleksander

(Nå har det gått lang tid siden han kom, nå burde de fleste andre kommet syns jeg, men vi er ikke akkurat den mest presise klassen. Nå kom Aleksander inn igjen så trodde jeg det var noen andre, fy Aleksander.)

Veronica

(Tenk hvis jeg må vente kjempelenge på at folk skal komme. Jeg tror jeg gir dette opp etter en liten stund. Nå mangler vi 5 stk.)

Henrik
Andrea

(Nå mangler vi Oda, Alice og Espen. Men det nok bare Espen som kommer da. Kanskje Oda senere, håper det. Alice har vært syk før helga og, så regner ikke med hun kommer.)

Nå kom Johannes, så jeg stikker.

EDIT: Espen kom 2 sek etter jeg publiserte innlegget. Haha!

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Eg hadde vore der, hadde eg tatt bussen. Sorry sweetheart. <3

Hilðe sa...

Haha, vims :p
Eg hadde vore der før Heine og Susanne viss eg ikkje hadde latt alle di andre på bussen gå ut før meg :)

Ka va det så skjedde i helgo? :P Fortella meg i måro ;P

Angela sa...

07.40 e me på skulen.. xD