onsdag 23. januar 2008

Some days I pray, someone will blow me away

I dag har jeg jobbet hjemme med ptf, vi får nemlig avspassere hvis vi kan jobbe hjemme eller jobbe på ettermiddagen. I går tok jeg bilder om kvelden med Hege sånn at jeg skulle slippe å gjøre så mye i dag, så jeg sov lenge. I dag har jeg skevet den siste novellen og senere skal jeg ta enda flere bilder.

I morgen skal jeg jobbe i illustrator på skolen, Alice har lært meg litt så jeg prøve så godt jeg kan. Er litt trist at ikke Sverre er her, for han lovet å hjelpe meg. Uansett så tror jeg det blir ganske greit fremover. Skal jobbe med pappa og Dainora både i morgen og lørdag og søndag. Og det er de jeg liker best å jobbe med. Vi har det så moro på jobb. Snart er det bare 3 uker til vinterferien.

Vi planlegger nok en shoppingtur til Stavanger. Det som er annerledes denne gangen er at jeg har masse penger å bruke opp, tenkte å ta med meg 2500 og sparte 2500 til påsken, + at jeg tjener mer til påsken neste måned. Så har jeg 1000 kr til å bruke denne månden, + barnevakt penger (Blir noen 100 lapper tror jeg, passet henne på søndag og hun skal bo her fra fredag - søndag), og sist men ikke minst de siste pengene jeg har jobbet hjemme for. Dette er faktisk første gang jeg har jobbet for mine egne penger. Flaut å si det, men det er sant. Men det føles helt fantastisk bra.

Ellers planlegger jeg påsken i Danmark, kikker på hus på kvelden og viser dem til pappa. Problemet er at han ikke vil bo der jeg vil bo. Men det er greit hvis vi bor nede der han vil bo også. Det er bare det at vi skal bo der i sommer og vi var der i påsken, så det hadde vært gøy å bo rundt der vi pleier, for jeg er så glad i den plassen. Og det er kjempemange bra shoppingbyer rundt der.

Senere skal jeg og Hege (Kanskje Jeanett?) som sagt ha photoshoot. Gleder meg. Ellers blir helga digg, med tanke på at jeg skal jobbe kveld så jeg kan gå til byen på lørdag formiddag, for det er det så lenge siden jeg har gjort.

Og sist men ikke minst; På mandag skal jeg og Angela gå på amanda sammen, whee! :D

Denne uken har gått kjempefort. Var syk på mandag og i går gikk mediadagen fort, i dag jobbet jeg hjemme og så er det bare 2 dager igjen. Håper ukene går like fort frem til vinterferien. Det eneste jeg gruer meg til er norskfremføring på fredag. Jeg og Oda har ikke fått øvd sammen enda, så jeg tror vi sliter en smule. Men jeg vi klarer oss alltid <3.

Nå får jeg lage middag.

Prekast!

4 kommentarer:

Valkyrje sa...

Busybusybusy. :) Du og Oda kjem til å rocke! Høyrest ut som bra planar framover. :)

Anonym sa...

Vi klarer oss alltid! :D Jeg kan alle mine replikker utenat, (og det ble litt ufrivillig Østfold-dialekt der), men... :P

Angela sa...

TAKK Siri!! :D For at du syns det føles fantastisk bra å ha tjent egne penger og bruka dei, istedet for nogen du har fått rett i lommå!! :D Stolt øve deg!

Glede meg te mandag! :D:D

Siri sa...

Oda: Eg kan ikkje mine utenatt :S:(
ska øva itte jobb i dag.

Angie: Me too! <3