fredag 1. februar 2008

Nothing ever goes the way it should.

Kjære Blogg.

Unnskyld for at jeg ikke har skrevet masse piss i det siste, du savner det nok. Jeg savner det jeg og. I går sa Hilde noe sånn: Det er typisk at når man vil skrive så er det bare masse tull!
Siri: Det er det bloggen er til.

Greia er at jeg bruker mine skoledager til å faktisk gjøre skolearbeid for tiden, jeg må nemlig. For jeg må klare å komme inn til neste år. Mine ettermiddager går til å ligge på sofaen, se på tv og halvsove, eller en tur på amanda med mine kjære. Helgene går til jobbing enten på kvelden eller dagen, så hvis jeg jobber kveld slapper jeg av på dagen eller er med jentene, hvis jeg jobber dag kan vi ta en jentekveld på kvelden. Altså må jeg sette vennene mine først for tiden. Beklager Blogg.

Dessuten har jeg ingenting å skrive om tror jeg. Bortsett fra at jeg skal levere en norskstil i dag og har kun skrevet en halv side. Neste uke blir det prøve og engelsk 2timersskriving. I kveld må jeg jobbe hvis Dainora ringer. I morgen må jeg jobbe uansett og på søndag må jeg jobbe hvis Jason ringer, noe som antageligvis vil skje.

For tiden er det veldig viktig for meg å slappe av, for jeg stresser så mye at det gjør meg syk, og jeg er så lei av å være syk. (Ikke i hodet mitt for det er ganske kult, men you know what I mean).

Vi har jobbet med flash som jeg nevnte i forrige innlegg. Jeg er faktisk litt fornøyd med min rosa figur som har spesialbevegelse og skyte hjerter ut av øynene. Hun er søt.

Nå skal vi snart jobbe videre med den jævla dansen vi har i gymmen, som ser ut til å gå ganske dårlig etter verdt.

Jeg har funnet ut at jeg savner Angela og Kristin veldig mye. Etter å ha vært med Angie på mandag blir det bare mer og mer klart for meg at jeg ikke skal gå på skole med henne igjen, og det gjør ganske vondt. Men det er bare sånn det er. Jeg vil ikke hun skal gå ulykkelig rundt på vardafjell igjen. Men hvis hun bestemmer seg for å komme tilbake kan hun i hvert fall gå rundt med meg.

Jeg tror Kristin kjørte forbi meg i en rød bil i går, men jeg er ikke sikker, det lignet i hvert fall.

I dag skal jeg skrive arbeidskontrakt, Sten fant dem ikke i går. I dag får jeg min første lønning som ligger på litt over 6000, men de må spares til Stavangerturen i vinterferien som jeg ser veldig frem til.

Savner Tina.

5 kommentarer:

Valkyrje sa...

Awh, eg trur bloggen unnskyldar deg når du skriv så fine innlegg som dette. :)

Me MÅ få til noko bra i gymmen i dag. Me berre må!

Hilðe sa...

Unnskyld meg, men du ska kje bruka 6000 på shopping vel? :o

Eg traff Kristin og Angela i dag. Sko helsa ;D

Kristin sa...

Meg Kristin? Me har jaffal en rød bil:) Men eg traff deg jo idag:D
Eg savne deg og <3

Angela sa...

WARNING: Ikkje få nogen forhåpningar nå (Jeah, I know you LOVE me xD), men kanskje komme eg meg kje te Bergen :'( Ska sjekka på mandag koss det ligge ann. FAAN då komme eg back, og eg SKA broka Macen min!! Skjer kje at eg ever gror PC igjen.. :S:P Off, nå blei eg triste her.. xD
Sga visa Vardafjell at eg hate de hvis eg må derte igjen da.. *eviiiil plaaaan*

Savne resten av folkå da!! <3

Siri sa...

Hilde: Bruke vel så mye eg klare (A)

Kristin: Jaaa! :D Då va d deg då ^^. Det va koselig å møta deg på sheiken ^^

Angie: Kanskje du like deg bedre t neste år? Du må i vert fall vær positiv ^^