mandag 18. februar 2008

I wanna love you


Oda har hatt et ønske om bilder, så jeg tegnet et selvportrett :)
Jeg har vært på jobb 2 timer nå. Første gang jeg jobbet med Jason, det gikk kjempebra, banene streiket i dag også så han var stresset, jeg kan ikke fikse dem så jeg skjønner ham godt. Så jeg sto i kassen, som jeg heller ikke kan skikkelig, men jeg gjorde ingen feil. Så kom Dainora, hun skulle jobbe videre på kvelden for meg fordi jeg skal så tidelig opp i morgen. Da jeg skulle gå ga Jason meg en pizza som var igjen etter pizzabowling. Da jeg gikk klemte jeg både han og Dainora og sa jeg var kjempeglad i dem og takk for at jeg fikk gå tidelig. De sa de var glad i meg og, så jeg er skikkelig glad nå. Bare smiler som en gal. For 2 timer siden sa jeg at jeg hatet jobben over alt i verden, men nå elsker jeg den, og mine kollegaer. Om 25 min kommer Jeanett, Hege og Sigbjørn for å se top model finale, jeg har pizzaen i ovnen sånn at den skal være varm til de kommer.


Da jeg kom hjem hadde mamma laget smootie til meg. Så jeg drikker den nå, den er akkurat slik jeg liker den. Har vært ganske dårlig hele dag, men nå er det borte. Sikkert fordi jeg har ligget inne i den varme stua i 7 timer og halvsovet. Det var deilig med luft. Nå gleder meg meg masse til jentetur i morgen. Tina fikk dessverre ikke lov å være med, men jeg skal tenke på henne.


Det jeg skulle si i går var at jeg fikk skrivelysten tilbake, etter ca 1 år. Det er herlig. Ideene var flyter inn i hodet mitt, har fått begynt såvidt å skrive, i overimorgen tenker jeg at jeg skal sette av noen timer til skriving. Det blir digg. Btw så var det derfor det sto jeg var overveldet på facebook i går. Birte sendte meg melding og spurte hvorfor, men jeg hadde ikke tid til å svare for jeg gjorde noe hele går. Beklager Birte! Jeg er glad i deg! Jeg er glad i alle mine elskede venner. Jeg tenker at jeg kanskje skal legge ut det jeg skriver, men jeg vet ikke om jeg tørr. Plutselig kan flere mennesker få lov å lese, det er skummelt. Må utarbeide det litt først kanskje.


Nå har jeg drukket halve smootien, det er jordbær i hvert fall. Aner ikke hva mer. Jeg gleder meg til i morgen!! ÅÅÅÅH! Dette tar jo helt av. Jeg gleder meg veldig til onsdag og. Da skal jeg i selskap til Oda, weee :D. Jeg føler meg som Angela når hun er superglad :D, det er så koselig. Haha! Aner ikke hva mer jeg skal skrive. JO!


Dette vil jeg ha etter turen i morgen:

Skjørt

Topper

Genser

Pysj

Veske

Belte


Jeg har 5139 kr på kortet mitt. Jeg skulle ønske jeg hadde mer, men man kan ikke få alt heller. Snakkes!


8 kommentarer:

Hilðe sa...

Haha, eg trur det e bra at du ikkje har meir på kortet xD

Men bra at du e glad, og sjølsagt må du legga ut det du skrive ;P Elle i alle fall massesenda på mail :P

Valkyrje sa...

Så superduperbra at du er glad! (Yes, eit rim til og med.)

Eg og har smoothie no, laga sjølv, med ananas, banan og mango.

Ha ei FABULOUS stund i morgon, så snakkast me på onsdag. :)

Og det var ingenting å beklage for, den meldinga. :P

Angela sa...

Kjekt å lesa det du skrive!! :D Så bare legga det ut mårr.

HAHA, meg når eg e glad .. xD Joda.. :P

Anonym sa...

Naaaaaw, endelig et bilde! Syns det var stiligt, eg. Glede meg te å se deg på onsdag. :) God tur te Stavanger.

Anonym sa...

eg håpe verkeligen ikkje at du brukte 5000 på dei få tingå... xD

t Birte: *ding i glasset* ordspill!

Valkyrje sa...

Hadde eg ordspel? :P

Jippi for Nytt på nytt-ding uansett! :D

Anonym sa...

Nja... Du hadde et rim...
Så fekk eg bare lyst t å dinga i glasset...! :P

Valkyrje sa...

Hehe, jo takk. :P