fredag 15. februar 2008

Don't look at me if you're looking for perfection

Nå sitter jeg i mediatimen, ferdig med flash, ferdig med 1 og en halv måned av dette halvåret. Nå er det 2 timer gym, så skal vi ha 2 timer samf. Ingen norsk i dag, men vi slutter tidelig. Nå sitter Aleksander bak meg, men han gikk, han ville jeg skulle si det.

Nå er det ferie. Snart. Må bar ha fremføring i dans, som jeg er ganske fornøyd med. Skal jobbe i kveld gleder meg, masse. Meg, Dainora og pappa, det er et bra jobbeteam. Skal forresten jobbe hele helgen (kveld) og kveld på mandag. Og jobbe fra torsdag til søndag, både kveld og dag.

Hvis du vil se min flashfilm kan du se den her:
http://elevweb.skole.rogfk.no/~LyngSiri/Filmen.html

Nå skal jeg se F-klassen musikkvideoer :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe... :P

Anonym sa...

Filmen din e så skjønne. ^^

Hilðe sa...

Kliss :P

Valkyrje sa...

Skjønne filmen. :)


Dumt at jobb ikkje var så gøy som du skulle ynskje. =/

Kristin sa...

åh , den filmen va søøt : ) Har du tegna alle figurane sjøl og sånnt :O ?

Siri sa...

naj, den rosa så sende hjerter ut av øya e min :) dei andre tilhøre floyd, alice, bjørg, hilde å andrea, tror d va alle :) første ukå lagte me våras egen å andra ukå så satt me alle sammen t kver sin tegnefilm :D