søndag 24. februar 2008

I got wasted on your love

Av og til hater jeg jobben min, og av og til elsker jeg den. I dag hater jeg den. Jeg bare venter på at telefonen min skal ringe å dra meg ned på den pommes frites-stinkende, ungegrinende, maskinødelagte, masete og stressende plassen. Jeg regner med at Elisabeth vil ringe meg i 1 tiden. Kanskje før, hvis jeg er uheldig. Så skal jeg jobbe til kl 18.00. Pappa har bursdag i dag. Jeg sendte melding til Victoria og spurte om hun hadde lyst å ta vakta mi, men har ikke fått svar, så regner med hun sover.

Jeg vet jeg sutrer for ingenting, men en gang sa Kristin "Hva er vits å tjene penger om man aldri har tid til å bruke dem?". AKKURAT. Så klart er jeg glad for alle pengene jeg har tjent i løpet av disse 3 månedene. Men for hvilken pris? Lite tid til venninnene mine, flere sykedager fordi jeg er så sliten, mye sintere enn før, mer stresset og mer kvalm. Jeg blir nemlig kvalm av stress og press. Høres veldig rart ut, men det er noe med hjernen.

Det er bare det at sheiken er har mange kjempekoselige folk som jobber der, det er ikke et problem. Problemet er de dumme banene som alltid klikker, jeg kan ikke fikse dem og får ikke lære det før jeg er 18. Derfor må jeg stå alene i kassen med 20 stk i kø, noen som vil betale, noen vil ha baner (Hallen er som oftest full) og noen vil ha mat. Hvorfor har vi ikke 3 stk på jobb på dag i helgene? Det er ofte like mange folk da, som på kveld. Om ikke mer!! Det er jo helt teit.

Ellers var jeg hos Jeanett i går kveld. Vi skrudde av lyset og tente stearinlys, lå i hver vår ende av sengene og pratet til langt på kveld. Det trengte jeg etter den fæle jobbdagen i går. Jeg og pappa alene på jobb går ikke så bra. Vi bare kjeftet på hverandre. Det er annerledes hvis Dainora er der. Hun er rolig og har alt under kontroll. Vi er et bra team. Det tror jeg at jeg, Jason og Dainora er og. Vi har det i hvert fall gøy. Nå ringer de fra sheiken. Faen. Det betyr jeg må skifte til min ekle t-skjorte og gjøre meg klar for et helvete. For det er søndag. Ingen har noe annet å finne på. Banene kommer til å gå varme og henge seg opp. Det er bare enkel matematikk. Nå kommer pappa for å rope på meg. De ringte nettopp fra sheiken. Du må på jobb.

Pappa har visst snakket med Elisabeth. Jeg får visst fri tideligere. Hihi. Men må gå. Snakkes.

10 kommentarer:

Valkyrje sa...

Håpar det gjekk greitt likevel. Om eg skal på Sheiken, trur eg at eg skal gå ein dag du ikkje jobbar, så treng eg ikkje stresse deg. xD Eller kanskje eg bør kome og stresse deg ned. I don't know.

Slapp av - det ordnar seg. (Var det ikkje så?)


Love you, sweetie.

Angela sa...

Bra at du "sutre" på bloggen din, så føle eg meg kje så teite når eg gjør det .. :P Ja jobb e både kjekt og kav, spørs egentligt. Og eg må sei, eg trenge kje tid te å broka pengene. De forsvinna fortare enn eg får de uansett.. :P

Siri sa...

Birte: Du må komma når eg e der, men helst når d ikkje e så mången folk for då kan me snakka x)

Angie: Bra me e 2 jaffal xD

Angela sa...

Og dessuten så ska me to broka pengene på scrappeting og ha kosehelg sjå meg eingong! :D

Valkyrje sa...

Haha, okay. :P

Siri sa...

ÅÅÅH! Ja!! :D

Kristin sa...

Jehu , du nevnte meg! : D
Eller..? Eg har hvertfall sagt det ein gang :p

Siri sa...

ja d va deg eg meinte :) <3

Anonym sa...

Nawww. Hvis dåkke trenge folk der te å fiksa banene, så kan eg gjør det? xD Syns det ser dritkjekt ut å jobba der, eg. Bare synd me hoderegningå. :P

Siri sa...

hihi, hvis du har lyst så e d bare t å søka. men eg advare deg: D e jævligt!

XD

(Ikkje allti da, men når d e full hall å alt går t helvete (d skjer ofta btw))