søndag 10. februar 2008

You want a piece of me?

Denne helga har vært veldig grei, fordi jeg ikke har jobbet fredag eller lørdag. Det er veldig lenge siden sist. Kanskje jeg skal jobbe i kveld. Det vil si om 3 timer på sheiken språk. På fredag var jeg og Hege på amanda og etterpå så vi film hos Hege, ghost rider. Den var ganske forutsigbar.

I går dusjet jeg lenge og smurte meg inn i det nye body butteret mitt fra body shop, passion frukt. Den lukter så godt. Det var ganske avslappende. Etterpå spilte jeg litt heroes og sov litt. Så sto jeg opp og laget salat og fruktspyd før jeg skjærte opp kylling og satt den i ovnen og dekket på oss. Så kom jentene og de var her i 5 timer og vi bare pratet og pratet. Det er så lenge siden sist.

I dag har jeg skrevet ptf rapport og sovet. Aner ikke hva jeg skal skrive, er bare så lenge siden jeg har blogget føles det som, og jeg sitter å venter på at en eller annen skal blogge sånn at jeg kan lese. Hege spurte om jeg ville komme bort sånn at vi kunne farge håret mitt, men jeg er alene hjemme og mormor og morfar kommer på et ukjent tidspunkt så jeg må vente. Tror ikke det blir tid.

Jeg har kjøpt en fin mordagsgave til mamma, men hun har ikke vært hjemme hele dag, arbeidsnarkoman kaller vi det.

Håper jeg slipper å jobbe i dag. Pappa og Jason har fikset arbeidslistene og det har gjort at mine er blitt ganske drit. Så jeg er litt sur.

Jeg trodde jeg drømte da han ringte på fredag, men det var faktisk sant. Veldig uventet.

2 kommentarer:

Hilðe sa...

Håret blei bra :)

Salat og kylling = yum yum! :D

Bra at du hadde ei fine helg ;D

Valkyrje sa...

Kva kjøpte du til mora di? :)


Missed you at school today. <3