torsdag 21. februar 2008

Sometimes I wonder why this is happening


I går var jeg i selskap til Oda, hun har bursdag i dag.

GRATULERER MED DAGEN ODA!!!

Det var veldig koselig i går. Bildet er fra etter jeg kom hjem. Jeg var 1 time for sen, fordi jeg var dårlig. Prøvde å spise litt, men det hjalp ikke. Jeg tenkte whatever, det blir bedre når jeg kommer dit. Og det gjorde det. Først var vi på egon der jeg ikke var helt i slaget. Det ble bedre da vi kom på moody. Jeg drakk "varm" sjokolade selv om det var melk i, heldigvis kjente jeg lite til det. Drakk solo etterpå, solo er veldig godt btw, drikker det nå.

Nettopp kommet hjem fra jobb, eller ikke nettopp, 45 min siden, føles som nettopp. Veldig sliten. Jeg satt på huk foran kjøleskapet og skulle fikse pommes friten. Jason skulle kaste dem til meg og jeg fikk ikke tak i noen av dem. Til slutt traff han meg i hodet med en sånn at jeg falt bakover og lå på gulvet i fosterstilling med seriøs latterkrampe. Han kom bort og lo seg ihjel han også. Datteren hans, Michelle, var det også. Kjempesøt, og kjempeflink. Ellers skjedde det lite. Jobbet 4 timer. Nå har jeg 34 timer denne måneden. Kommer til å få over 40 regner jeg med. Det betyr over 4000 kr. Whee!

Nå skal jeg noe som heter skolegårdmassakeren. Skummelt. Kanskje jeg slår det av etter verdt.

Jo! I dag var jeg på "jenteguttadag". Det er når jeg, lillebror og søskenbarna mine blir med mormor på oasen og amanda, vi kikker i butikker, går på kafè og får oss en ting eller 2. Det er veldig koselig. Jeg fikk en kjempesøt veske med stjerner. Den er fra barneavdelingen på kappahl, eller hvordan det skrives, og 200 kr. Det var i hvert fall kjempekoselig.

Nå gidder jeg ikke skrive mer.

3 kommentarer:

Hilðe sa...

Gratla med ny veska! :D

Haha, du såg litt ut som ein katt, når du hadde så markert sminka rundt augene :D MrRr- mjau! :p

Den sjokoladen va LUNKA! :o Men viss an hadde vore varm, så hadde eg tryna ner trappo med an. Hadde skambrent meg xD

Anonym sa...

Kanskje mannen ble litt stressa. Jeg sa først at vi skulle ha tre varme sjokolader. "Okei", sa han og satte igang. "Nei, fire!" Sa jeg da. Så sa Hilde at hun også skulle ha, "FEM!". Ja, kanskje han ble litt stressa. Litt mye varm sjokolade.

Men jeg ble så glad da du kom! :D

Valkyrje sa...

So sweet. :)
Onsdag var kos.