onsdag 20. februar 2008

Here we go again <3


I LOVE YOU!
Hei! I går var jeg på jentetur til stavanger. Jeg våknet kl 05.30 og da hadde jeg hatt få timer med søvn. Mamma kom opp 40 minutter senere og sa jeg måtte stå opp. Jeg mumlet ja og gikk ned på badet og fikset meg før jeg gikk ut på kjøkkenet og smurte mat. Mamma gikk på jobb og jeg kjedet meg de siste minuttene før jeg skulle gå. Jentene sto allerede nede å ventet da klokka var 07.10 og vi gikk sammen ned til bussen der vi ventet i ca 20 minutt. Da bussen kom satt jeg med mormor til båten og med jentene etterpå. Mormor skulle nemlig på et møte med pensjonist partiet eller noe.


Da vi ankom stavanger var det fortsatt 30 minutt til butikkene åpnet, så vi gikk rundt for å se hvor vi ville gå når klokka ble 10.00 og vi fant flere butikker vi ikke hadde sett før. Etter en kort do-pause i 10.00 tiden var vi i gang. Fra butikk til butikk til butikk. Jeg følte jeg brukte alle pengene som fantes på kortet mitt, men jeg har ikke brukt halvparten en gang. + at jeg fikk 600 kr av pappa dagen før vi dro.


Mitt største dilemma for dagen var om jeg skulle kjøpe prikkete eller stripete all stars som var på tilbud, jeg ente opp med de prikkete, de er digg.


Vi spiste på en kinaresturant der det ble mange forviklinger med betaling, de forsto oss visst ikke helt, men det fikset seg etter en lang stund. Etterpå gikk vi på sentrene og kikket før vi tok bussen hjem. På den tiden var jeg blitt skikkelig sur og trøtt, men etter båtturen var jeg i bedre humør siden jeg og Oda var blitt veldig overtrøtte. I bussen hang Hege seg på og da vi endelig var fremme ved esso angret vi på at vi ikke hadde fått noen til å komme ned å hente oss for vi dro på evig med poser og det var kjempekaldt, men vi småløp opp bakkene fnisende og fornøyde.


4 kommentarer:

Hilðe sa...

Haha, den blå skjellett-topp-tingen prøvde eg før helgo :P

Angela sa...

Prikkete sko e digg! :)

Kristin sa...

åh , så koselig me jenteshoppetur : )

Valkyrje sa...

Oi, så mykje tøft! :D