søndag 17. februar 2008

Please don't tease, I'm getting down on my knees.

Før i dag hadde jeg tusen ting å skrive om, men jeg har nok dessverre glemt det. På fredag var jeg på sheiken i nesten 8 timer. Wtf. Fikk ikke betalt for 1,5 timer, etter 24.00 altså. Da hadde Sten blitt sinna. Han ble sint på meg i dag og, da han ringte. Men jeg tok det heldigvis med et smil. Han er i Spania og kan ikke gjøre en dritt. Muhaha. Nei da, han ble ikke sint, litt irritert kanskje. Men han er kul.

I går kjørte Sigbjørn meg, Hege, Sveinung og litt Tina rundt og rundt i byen i 2,5 timer, haha, det var digg. Vi bare kjørte å lo hele kvelden. Jeg slapp heldigvis å jobbe. Dainora og Trygve klarte seg bra. Men i dag jobbet jeg. Jeg og Dainora var tidelige på jobb og ble møtt av altfor mye slått inn i kassen, og altfor lite på noen ting, så vi måtte fikse opp i det. Banene klikket hele tiden og da Trygve ankom klokken 18.00 ble han kastet rett bak maskinene. Det var mange sure tryner i dag, men jaja, vi kunne ikke hjelpe for det. Jeg tok sinnet mitt ut på en drittunge som løp rundt. Det var skikkelig gøy. Den første jeg har kjeftet på på sheiken.

Jeg, Oda og Hege laget lipgloss før i dag, det var en spennende opplevelse. Vi blandet ingrediensene fra pakken mens vi snakket om hva vi skulle kjøpe i stavanger på tirsdag. Jeg har store planer, tenkte jeg skulle sjekke kontoen nå, men tror heller jeg gjør det i morgen, ikke at det noe seriøst stress, men jeg tenker jeg skal ta en tur til byen eller noe i morgen.

Jobben i dag var egentlig ganske gøy, utenom alt som klikket. Men det skjedde morsomme ting og. Jeg ble veldig glad da jeg ble møtt av Kristin. Jeg så henne ikke først. Det var noen som kom å spurte om jeg kunne ta ned grinnene på banen deres, da jeg hadde gjort det å snudde meg ble jeg møtt av hennes smilende ansikt. Det var så koselig. Hege og Sigbjørn kom innom og satt å grodde der i mange timer, til jeg fikk gå hjem, så gikk vi til Jeanett. Håper at jeg får gå tidelig hjem fra jobb i morgen kveld. Jeg gruer meg litt for vi skal bare være to på jobb.

Nå skal jeg snart legge meg. Er sliten.

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Bra at du hadde det kjekt, trass i mykje tull med banane og slikt. Og koseleg med Kristin då. :)