onsdag 5. desember 2007

Right now, She's probably saying "I'm drunk" and he's thinking that he's gonna get lucky...

Dag 3 av ptf er i fullgang. Jeg har skrevet en ny novelle. Så nå er jeg ferdig med 3/5. Kanskje jeg skal putte på en til men jeg vet ikke helt. Får se hvordan bildene blir. De får jeg ta i helga regner jeg med. Men da bør jeg egentlig skrive norskfremføring. Blæææ. Jah. Jeg har ingen peiling på hva jeg skal ha om.

I morgen er det samfprøve. Jeg leste faktisk i går, skjer med meg liksom? Men i dag fant jeg ut at vi skulle lese nesten 20 sider ekstra. Hjelp! Jeg sliter. Jaja. Mamma sa at det ikke gjorde noe hvis jeg fikk dårlig siden jeg har et halvt år til på meg. Og da skal jeg nemlig jobbe med leksene også. Det bestemte jeg meg for i går. Så får vi se om jeg klarer å holde det.

Vi slutter heldigvis tidelig i dag, så da tenkte jeg først å ta en tur innom Trendhuset, men så sa pappa at jeg kunne jobbe litt hvis jeg ville. Så da sa jeg ja til det. Hvis vi slutter 13.30 så kan jeg ta en kjapp tur innom trendhuset. Bare sånn at jeg er på jobb til 14.00 i hvert fall. Må skrive huskeliste over alt jeg må gjøre i kassen osv. Tror det blir til hjelp når det kommer folk.

Så skal jeg se litt på tv når jeg kommer hjem og kl 17.00 skal jeg øve til prøve. I går lå jeg på badegulvet og leste for det var så varmt der, men så var det så kjedelig stoff at jeg sovnet, så jeg har litt vondt i kroppen i dag.

Gleder meg til helga. På skriver jeg kanskje den siste novellen etter skolen. Vi slutter tidelig i norsktimen. Så vil jeg ut å se på julegaver. Da kan sikkert mamma være med for da er hun ferdig med eksamen. På lørdag skal jeg klippes og på søndag får jeg jobbe litt med norskfremføringen eller ptf fremføring.

Kyllingen til Oda ser på meg fra under skjermen. Jeg låner den i dag. Den er en stor filmstjerne etter animasjonsfilmen hennes i fjor. Jeg har elsket den fra første gang jeg så den. Og nå får jeg møte den live, stort eller?

Ja, jeg er en enkel sjel. And I love it :D

8 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jeg sovner alltid på badegulvet. det er så godt og varmt<3

Valkyrje sa...

Kylling and Siri, sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G!

Anonym sa...

Varmekablene på badet vårt har sluttet å virke, så nå kan jeg ikke sitte der og lese Kamilla og tyven lenger. Verden er så urettferdig.

Forresten har jeg ikke vært på Trendhuset på fem år, da det het Cash & Carry, da kjøpte jeg trekuler til å lage julenissehoder av.

Kyllingen savner deg.

Siri sa...

Ja, det er herlig å ligge på badegulvet. Jeg leste Harry Potter 3 og 4 der når de var nye ^_^

Trendhuset er digg, det er så mye kult der, jeg har merket at jeg er der veldig ofte, siden Hege begynte å jobbe der.

Kylling <3

Valkyrje sa...

Eg som er så oppdatert, visste ikkje at det hadde endra namn til Trendhuset. Sist eg handla der var før pappa sin 50 årsdag i januar, trur eg. Når endra det namn?

Angela sa...

Lett har eg O sovna der.. :P

Siri sa...

Birte: d e ikkje så lenge siden, 1-2 måndar? vet kje eg. itte sommaren jaffal tror eg.

Valkyrje sa...

Okay. :)