mandag 3. desember 2007

If you want to play it like a game, well, come on, come on, let's play!

Sitter på skolen og har PTF jeg har faktisk skrevet noe i dag, ikke en artikkel, men en novelle. Jeg fikk nemlig en åpenbaring før i dag. Anne Marie ga meg blader jeg kunne kikke i til inspirasjon og det ene var bare helt sinnsykt kult. Så jeg vil lage noe sånn. Og plutselig forsto jeg at det va noveller jeg skulle skrive, fortsatt med samme tema.

Har sendt en melding til Sverre om det, men han svarer meg aldri. Så jeg tenker bare at jeg gjør det. Nå har jeg 3 noveller igjen å skrive, men det tror jeg skal gå bra. Må bare finne tilbake roen. Tror jeg skal skrive neste etter friminuttet. For nå er jeg litt lost. Ble så trist av den første. Men det var herlig å få skrevet det ned på en god måte og.

Var på jobb i går, åherreminhatt, det var stress. Jeg er skikkelig skremt, redd for å dra tilbake dit, men det skal jeg jo. Kan jo ikke gi opp med en gang. Så var jeg barnevakt etterpå. Så jeg er veldig trøtt i dag. Må lese til prøven, jeg må bare finne viljestyrken min først. Haha!

Helga var veldig bra, med unntak av i går, som var bare okei, men fortsatt bedre enn mange andre. Jeg er glad og fornøyd.

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Synest du skal skrive om barnehagen vår. :O