mandag 10. desember 2007

I'm in the business of misery

Ja, i dag e det ptf igjen.
- Hilde

Har skrevet en novelle om vold mot kvinner. Nå har jeg bare en igjen. Jeg skal skrive resten etter friminuttet. Jeg skal være ferdig i dag. Altså, jeg må ikke, jeg har bare bestemt at jeg skal være det. Men nå fant jeg ut at det faktisk er 1 time til mat så jeg kan egentlig bare skrive videre nå. Det er bare det at jeg er litt lei, så jeg trenger en pause.

I går kjedet jeg meg litt. Men det var egentlig veldig chill. Jeg grodde for det meste jetman som er veldig avhengighetsdannende har jeg merket.

I morgen kommer Tina, jeg er så glad. Jeg håper i hvert fall hun kommer. Det pleier ofte skje ting som ikke skal skje. Men vi skal i hvert fall på amanda. Da får jeg kjøpe julegaver.

Neste uke ser bra ut, jeg kan skrive ptf-fremføringen i helga, men har fortsatt norsk på fredag. Den gruer jeg meg til.

Neste uke:
Mandag - Ptf fremføringer ( Det er ikke farlig for det er bare for lærerne)
Tirsdag - Ryddedag (Ball om kvelden)
Onsdag - Julefrokost hos Geir Magne
Torsdag - Avsluttning

Birte lager skjermgardiner på pcen min med sitt nyfargede hår. Det er litt humor. Nå tar Hilde ledningen til headsettet sitt rundt bordet som er i midten av klasserommet. Aleksander syns det var veldig teit at ledningen var "4-5 meter" som han sa.

Jeg har vært modell for han nettopp. Så jeg var borte litt, dermed har tiden gått og det er 40 minutt til mat.

Det e ganske flaut å sei det... men eg har barbiedokkår...
- Hilde

Det ligger et kindereggfly ved pcen min.

Det kommer i hvert fall noe intimt fra meg
- Hilde

Birte: Der jekk du glipp av et bra sitat?
Siri: Ka då?
Birte: Hilde snakke om ka melkå tenke. Så når o'boyen komme tenke han; Oi, shit, der komme o'boyen

Sitte hu å sitere meg då! Kanskje eg bare ska lokka kjeften...
- Hilde

Vi snakker om kinderegg ting, vaskedama har stjålet pingvinen som sto på pcen min.
Aleksander: Koffår tar hu ting da?!
Alice: Hu har sikkårt ongar hu o.

Aleksander: Denna fekk eg o i kinderegg.
Hilde: E AN GRØNN!?

Dagens feiltolk:
Hilde: Eg har jo erfaring me den!
Aleksander: Det e sånn det funke på denna!

Dette er det sikkert bare vi som forstår. Jaja, jeg ler jeg.

Nå må Hilde levere inn kindereggmotorsykkelen på verksted.

30 min til mat.

Birte sliter med å skrive noe. Hun har boka på kneet mitt så det kitler.

Jaja, hadet!

5 kommentarer:

Hilðe sa...

Hah, tenk, nå e det snart jewl! :D

Og ey, det hørtes faktisk morsomt ut når du skreiv det :p

Får eg lesa nåken av novellene ittepÅ?

Hilðe sa...

altså, sitatene hørtes morsomme ut :p

Valkyrje sa...

LOVE this one! :D

Anonym sa...

ahahahah xD
Morosamt! :P

Angela sa...

;P Tar av dåkke ja..