lørdag 8. desember 2007

Don't leave me here so cold

Wow, hva skjedde med forrige uke? Hvor ble den av? Nå blir jeg bare mer og mer nervøs for neste. 1 uke igjen av ptf og har fortsatt 2 noveller å skrive, ta bilder og skrive 2 fremføringer. Iiiik. Jeg tror jeg får skrive en i kveld og en i morgen, men tror egentlig ikke det kommer til å skje, helt ærlig.

La meg fortelle om de siste dagene istedet, det er gøyere. På torsdag var jeg som sagt på åpen dag. Det var moro, traff gamle lærere og mange klemmer. Jeg møtte også min nåværende norsklærer, Ragnhild. Jeg og Hege gikk for det meste rundt å så på ting folk hadde laget tullekranglet med Andys venner. Han tok vårt parti. Flink gutt.

I går sluttet vi 11.15 (eller 11.20 xD). Jeg gikk ned på Trendhuset å kjøpte julegavene til Oda og Birte, jeg byttet ut litt ting med noe jeg følte paste bedre, så nå er jeg fornøyd. Så var jeg hjemme og så på tv en stund før pappa kjørte meg og Hege til byen der vi møtte Jeanett. Jeg fant verdens kuleste piratbukse til 500 kr (og masse andre greier, men den var bare nydelig). Jeg hadde jo ikke penger til den siden jeg må ha alt til julegaver. Så Jeanett betalte for meg så får hun pengene når jeg får lønn. Pappa syns den var dritstygg, så jeg er ganske trist. Men samme det. Hege kjøpte ballkjole (men har enda ikke fått billett, jeg begynner å bli veldig nervøs.) Mens hun var til hudpleie satt jeg og Jeanett og snakket oppe på kafeen på markedet. Det var kos. Så gikk vi hjem. Jeg og Andy mekket nachos, som jeg klarte å svi... Jeanett og Hege kom, vi spiste og så film.

I dag har klippet meg. Er veldig fornøyd. Håret mitt er så fint når det er kort sånn det er nå. Så gikk jeg til byen igjen med Oda og Jeanett. Vi fikk kjøpt det meste av Heges jule/bursdagsgave. Så satt vi på kafeen oppe på markedet igjen og pratet før vi dro hjem. Jeg har scrappet og sett på tv for det meste. Tror Hege kommer til meg senere så skal vi se Rush hour.

Så sitter her med nyklippet hår og nye klær, føles bra.

5 kommentarer:

Angela sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Angela sa...

Shit du har masse fritid virke det som .. :D Sko ønska det va meg .. ;D Slite med å bare komma meg te Trendhuset ein eller aen gong i løpet av denna vekå... :P

Angela sa...

Sorry eg så sletta siden det samma kom 2 gonger :P

Valkyrje sa...

Nye ting kan ha så mykje å seie for sjølvtilliten i blant! Høyrdest ut som ei kjekk helg, og berre drit i kva faren din synest!

Hilðe sa...

Eg måtte liksom venta med å kommentera håret te eg hadde sett om det såg bra ut, og det gjorde det jo ;D