mandag 17. desember 2007

You used to be strong

Nå venter jeg på Anne Marie. Hun stakk av. Men jeg trenger hjelp. Seriøst. Jeg har innvendig og litt utvendig panikk. Mest innvendig. Jeg er litt trøtt og litt kvalm. Jeg tror jeg skal begynne å ta medisiner igjen. Birte sitter her. Men hun sier ingenting. Nå ler hun og spør: Ska eg sei nåke hellår?

OI! I går fikk jeg sko og veske til ballet. I dag skal jeg kjøpe sminkekoster og øredobber.
'Ja, det var WOW! lzm.' Jeg heter Hilde og er kjempekul. Vet at Siri synes det, altså. Grønt bare ruler, og rosa er dødsstøgt. Jeg liker'kke bokmål, jeg, azzzzz....
- Hilsen Hilde.

Men tilbake til ballet. Det blir så gøy! Skal til Oda først. Gleder meg til denne dagen er over. Skal ha PTF fremføring i dag. Men er klar da. Skal gå gjennom det når denne bloggen er ferdigskrevet. Jobbet masse med det i helga, er veldig stolt. Så jobbet jeg på sheiken i går. Det gikk så bra, har begynt å komme inni alt nå. I ferien skal jeg lese om kassen og hvordan den funker hvis jeg trykker noe feil, for det kan lett skje. Haha!

Nå sitter alle å gror. Virker litt stressa, menmen. I morgen skal vi rydde de 2 første, så 2 timer engelsk så se film til 13.30 og så skal vi hjem. Da skal jeg på trendhuset og kjøpe noen gaver. På onsdag skal vi jo til Geir Magne, og det er bare 2 timer. Og på torsdag er det siste dag, da er det en eller annen messe i Vår frelsers kirke, har fått lite beskjed rundt det. Begynte halv 9 i hvert fall, måtte på skolen etter på men fikk gå 11.00. Så er det ferie!!! WEEEE! Gleder meg til jeg er ferdig med fremføringen. Da bør jeg gjøre engelsklekser sånn at jeg er fri fra det i ettermiddag.

Jeg er glad!

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Snaaaaaaaart ferie. MEN: menn er rare. Helsing Innfjord.

Absurditeter.

"Spamspamspam. Sjekk bloggen og hjemmesiå mi." Helsing Aleksander.


Skål!

Angela sa...

Me O ska ha PTF framføring.. :) I mårå .. I dag bjunte eg på den :O Litt på skulen så sko eg laga resten hima. Så sovna eg på sofaen te kvart på 9.. Og nå e eg akkuratt ferdige! :D Kjekt! Trendhuset ska eg O på i mårå.. :D:P

Anonym sa...

Ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie :D