mandag 24. desember 2007

Save your goodbye kiss

Julaften. Har ikke hatt noe julestemning, det er egentlig ganske trist. Jeg har vært veldig trist i dag. Har skjedd så mye rart. Men utenom det var jeg i kirken, og det var veldig koselig. Ingen i familien ville være med meg, og da regnet de vel med at jeg ikke ville gå heller, men jeg overrasket dem og sa: Javel, dere får finne på noe annet dere da. Sang julesanger og hørte på presten som fortalte om kongler, skal være helt ærlig å si jeg ikke fikk med meg så veldig mye, men det var fordi tingene som skjedde før jeg gikk dit. Uansett så gikk jeg på sheiken etterpå der pappa og Andy ventet på meg og vi kjørte hjem.

Har brukt dagen foran pcen som vanlig. Onkel Geir og søskenbarna mine var innom en tur. Senere kom tante Elisabeth og Stian. Vi spiste pinnekjøtt og det var kjempegodt. Etterpå fikk jeg nok av pappa, Andy og Stian så jeg gikk opp og var sinna og lei meg. Så kom mamma opp og skulle være snill mot meg og klappet meg på kinnet og spurte om jeg ville ha dessert. Jeg sa jeg kom snart men ventet en lang stund. Så kranglet jeg enda mer med pappa og skulle til å gå opp, men Andy bestemte at nå skulle vi åpne pakker. Så jeg ble nede. Og alt ble glemt da jeg åpnet alle gavene med sinnsykt mye fint.

Jeg er helt sjokkert over hvor mange nydelige ting. Den første gaven som ble åpnet var fra Oda. Og gjett hva som lå inni... KYLLINGEN! Jeg hylte høyt og begynte nesten å gråte. Så måtte jeg fortelle historien bak og jeg var helt sjokkert over at hun hadde gitt meg den.

Her er en liste over alt jeg har fått:

Familie:
Mamma og Pappa – Ipod, boks med kaptein sabeltann filmer og skrapekalender
Andreas – Harry Potter og dødstalismanene
Mormor og morfar – 500 kr
Onkel Geir, Malene og Kristina: Gavekort på 300 kr og en boks after eight
Onkel John – 200 kr
Tante Elisabeth – Lue, skjerf, hansker
Asta: Stor melkesjokolade og 100 kr
”Tante” Berit og ”Onkel Oluf” – Flax lodd

Venner:
Tina – My chemical romance cd, 2 scrappeark og gjennomsiktige bånd med forskjellige motiv
Jeanett – Scrappbook skjærer
Hege – Stansere, stempelpute og knapper
Oda – Stansere (Samme som Hege)
Tone – Rosa kulepenn, 3 par øredobber og klistremerker
Maria – Scrappbook-klistremerker og bokstav stempel
Birte – T-skjorte med liten snurresprett, Badeand med dødninghode på, toalettveske og kakeformer som staver I love you + et hjerte
Oda i klassen – Kyllingen i animasjonsfilmene hennes <3, klistremerker og Angel voodoodoll.

Andre:Reidun, Adine, Aleksander og Asbjørn – Shampoo og såpe fra bodyshop (white musk)
Ingunn m.fam – Gavekort på bodyshop 150 kr

Snart får jeg lønn, har tjent over 2000 denne måneden. Skal bruke lønnen min og penger/gavekort på:
Ny svarte all star sko
Lommebok (hvis det er flere igjen)
Lost - sesong 3
Bitchin - av The Donnas
For snill til å være slem av Charlotter Glaser Munch
Og klær da.

Jeg og mamma skal kanskje på nyttårssalg til Stavanger.

Var en grei jul. Kunne vært bedre, men kan ikke klage heller.

6 kommentarer:

Angela sa...

Trist du kje hadde det så bra i bjunnelsen, men når det e jul, ordne alt seg ei litå stonn jaffal.. ;D <3 Takk for smsen ;D

Siri sa...

ja d e sant :) takk lige måde venne <3

Valkyrje sa...

Er trist at de kranglar så mykje, synest eg. =/ Høyrdest ut som fine gåver då. :)

Anonym sa...

Åå, jeg var så spent på reaksjonen din! Jeg lover at hvis jeg finner nøkkelen til å trekke opp kyllingen med en dag, så skal du få den sporenstreks.

Siri sa...

nøkkel? :O

Anonym sa...

Ja, så hopper den bortover, vet du! Helt konge.