søndag 23. desember 2007

What doesn't kill me, will only make me stronger

Lenge siden sist. Har jo ikke vært på skolen så. Hehe, nå er jeg på jobb. Skulle egentlig vært hos Hege, men jeg ble heller med på jobb klokken 10.00 i dag for å se hvordan det er når man åpner. Tenk at det er jul i MORGEN! Har en gave igjen. Til Oda. Har kjøpt litt av den og da var hun med.

Aner ikke hva jeg skal skrive egentlig. Det er bare ingen folk her så det er lite å gjøre. Jeg og pappa skal bowle senere hvis det ikke kommer flere folk. Jeg digger denne jobben. Den er jo stress av og til og jeg er ikke helt trygg på kassen og maskiner kan jeg ikke fikse, men allikevel er det så mye bedre enn det mange andre driver med. Jeg er ganske happy i dag.

Ingen julestemning, men jeg håper den kommer i morgen. Da skal jeg i kirken, besøke gravene, henge med Andy og ta masse bilder. Jeg gleder meg til lukten av pinnekjøtt og god mat, og til tante kommer for å feire med oss. Kanskje kommer Stian og. I dag kommer mormor og morfar til middag. Lenge siden jeg har sett dem, så det blir koselig. Snakkes vel i morgen eller over i morgen.

2 kommentarer:

Angela sa...

Ja kanskje me snakkes då? :P

Valkyrje sa...

Kom julestemninga?