fredag 30. november 2007

I need a man by my side, not a boy who runs and hide.

Heihei, fredag morgen og jeg blogger. Haha! Dette begynner å bli ganske humor for jeg har ingenting å blogge om sånn egentlig. Men kan jo begynne med litt sutring; Vi har ptf, og det er gørrkjedelig. Jeg klarer ingenting. Det er helt umulig å skrive det jeg skal skrive. Tror jeg skal satse på noen andre artikler. Noe jeg bryr meg mer om akkurat nå. Og i helga skal jeg skrive. Jeg må, selv om den egentlig er litt fullstappet allerede.

På søndag skal jeg på jobb for første gang. Skal ha opplæring i 4-5 timer og tjener 95 kr timen. Er egentlig veldig glad, endelig noe som skal få tankene mine bort fra ting og tang. Det er bare skolen som er dritt for tiden. Hvem trodde det skulle skje? Så mye som jeg digget media i fjor? Men jeg vet godt hvorfor. Motivasjonen er på bånn og kreativiteten er borte vekk. Den må bare komme tilbake etter jul, ellers sliter karakterene mine. De har allerede gått ned betydelig.

Neste uke - Samf.prøve
Uka etterpå - Fremføring i norsk
Uka etterpå - Fremføring ptf (tror jeg da) (OG DA MÅ JEG HA GJORT NOE!!!!)

I dag har vi to timer media nå, to timer gym (og vi vet jo hvor glad jeg er i det... sukk.), en time samf og to timer norsk (det eneste som gjør dagen levelig nesten). Vi skal ha dans i gym, det er ikke så drit da, men spørs jo hvordan dans det er. Og i norsken skal vi jobbe med fremføringing, så da bør jeg jobbe, sånn at jeg ikke sitter kvelden før, sånn jeg alltid gjør. Garh. Jeg må utav disse dumme greiene mine. Jeg må bare begynne å gjøre lekser. Sånn er det bare. Bastabom.

I dag skal jeg i selskap til Oda, gleder meg noe sinnsykt. Hun har to selskap hvert år, ett med oss og ett med den andre gjengen. Skjønner ikke at hun gidder, men det er vel egentlig best sånn tror jeg. Så i kveld tror jeg det blir kjempekos, må bare overleve denne skoledagen først. Håper den går like fort som de andre dagene, denne uka har vært skikkelig bra, sånn egentlig.

I morgen er det Harry Potter kveld hos Jeanett, (jeg vet... jeg er nerd). Skal se den siste filmen som kom ut på dvd på onsdag å lage taco. Så skal vi kanskje sove der, men det spørs hvordan formen er. Har blitt betraktelig verre i det siste. Min egen feil da. Søndag skal jeg jobbe ja, så skal jeg og Tina bowle etterpå. Så skal vi opp til meg å se film hvis det ikke blir for sent. Det er dette jeg trenger!

Det er ikke vits å prøve å skrive noe her. Jeg må sitte i hobbykroken hvis jeg skal det. Det er bare der det går an å kjøre lekser forresten.

2 kommentarer:

Valkyrje sa...

We all need a man by our side. (Utanom Hilde, ho er mann allereie.)

Igjen: eg håpar du får ei strålande helg! 'Cause you're worth it.

Angela sa...

Media e kje det samma uten oss andre vettu! ;) Det må du bare forstå.. :P

Ellers e vel me alle Harry Potter nerds?? ;D

<3