tirsdag 27. november 2007

My soul is on the oceanfloor

Hei! Gjett hvor jeg er.



Riktig. Skolen. Hah! Vi har media, ptf. Bladet mitt går ikke særlig bra. Menmen, det får gå. Nå er det ca 30 min til vi skal ha engelsk og 2 timers skriving. Jeg lurer på om jeg skal hjem etterpå. Jeg er så dårlig. Men vi har langt friminutt og så skal vi se film de 3 siste timene. Lurer på hvilken. Hvis vi skal se videre på band of brothers er jeg out of here. Men ellers har jeg det bra. Birte ropter WOHO! Et sted bak meg Floyd og Aleksander sitter ved bordet og gror de bærbare pcene sine. Aleksander ropte nettopp noe om klimaavtale. Ragnhild har nemlig left the room. May Britt skal låse etter oss. Jeg benytter kjangsen til å blogge. Som vi ser. Jeg er så trøtt. Har begynt å lage tegneserie, det er litt moro da.

I helga var det veldig gøy, på fredag var jeg i selskap til Birte, det var helt utrolig koselig. Angela var der og vi pratet hele kvelden. Det tok litt tid å finne frem, men det gikk til slutt. På lørdag var jeg, Jeanett og Oda i byen, Astrid dukket opp etter noen timer. Jeg og Jeanett satt på med pappa opp på amanda og Oda og Astrid gikk hjem. De forsto ikke at vi orket. Om kvelden så jeg siste episode av Kyle xy sesong 1 med Andy, oooh! Den var så spennede! Så kom Tina og familien på besøk. Jeg var først overtrøtt, vi så bra mgp junior og fikk mange latterkuler. Jeg danset som en gal rundt på gulvet mens Tina og Andy sa at jeg ikke var normal. Svaret var som vanlig: Jeg vet det, er stolt av det! Så glodde vi på at foreldrene våre spille buzz. På søndagen gikk jeg rundt og sullet i den nydelige nattbuksen min hele dagen. Men så måtte jeg kle på meg for å være barnevakt for naboene mine.

I går lekte jeg i snøen. Jeg ble dratt på ufobrett etter Heges hund, det tok helt av. Jeg krasjet nesten i en parkert bil. Jeanett filmet hele greia. Nå er det snart engelsk. Årh. Nå var Geir Magne her, vi skulle ikke se band of brothers. De hadde visst ikke bestemt seg for film enda.

Dagens sitater:
Floyd: Du vet de har fonne opp noe så hette stol?
Utvik: Naj, d vet eg ikkje...


Floyd: Du vet at viss du hadde skreve lika mye i magasine ditt som i bloggen din hadde du vært fordi for 3 ukår siden...

That's true, I guess...

Jaja, nå for jeg slutte med babling og tegne videre i illustrator.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, dritbra kommentar fra Floyd! Men det er jo mye morsommere å skrive blogg! Man får nemlig ikke karakter på det!

Angela sa...

Illustrator POWER!! (L) Ja fredag va KONGE! :D

Hilðe sa...

Band of Brothers e jo konge!! :D

Siri sa...

Oda: Akkurat!

Angela: Har kje dine skills da :( uheldigvis!

Hilde: eg syns ikkje :/