mandag 19. november 2007

My soul is on the oceanfloor

Heipådeg.

Nå er jeg på skolen. Igjen. Alltid. Eller ikke på fredag, jeg var ikke i form, er ikke enda, men jeg måtte hit uansett. Vi har lydprosjekt nå. Grusomt kjedelig. Vi har laget reportasje om global oppvarming i dag. Den er ferdig redigert og jeg er helt klar for å gå hjem, kanskje sove litt, skrive CV og lese til gymprøve. Men det spørs om det blir tid. Kl 17.00 skal jeg møte Hege og Jeanett for å gå ut å ta bilder.

I morgen er det PTF. Jeg lager magasin. Har såvidt begynt, sitter helt fast. Og dette har vi drevet med hver tirsdag siden sommeren nesten, jeg må bare le litt. Ha. Ha. Sukk.

På fredag skal jeg i selskap til Birte, noe jeg gleder meg veldig til. Skal kjøpe presang på torsdag tenkte jeg. I morgen skal jeg og pappa se etter jakke og sko (forhåpentligvis). Og på onsdag har jeg lyst å ta bussen til mormor og lese til gymprøve. På lørdag skal jeg åpne og stenge i Skåre kirke, der vi har utstilling. Håper vi ikke må være der 3 timer sånn som de andre måtte.

Må vel begynne å øve til samfunnsfagprøve og. Uff. Menmen, snart er det ferie. Snart er det faktisk jul og nyttår. Jeg gleder meg!

Så er det ballet, 18 desember. Vet ikke om jeg gleder meg egentlig. Hadde ikke særlig lyst til å gå. Av og til gleder jeg meg skikkelig, men for det meste bryr jeg meg lite. Men det blir gøy uansett, siden de fleste av mine nærmeste skal være tilstedeværende.

Er det noe mer jeg burde sagt?

Jo! Jeg anbefaler alle og se Kyle xy, en helt fantastisk herlig serie. Den går på tv2 zebra på onsdagene, 2 episoder er allerede vist. Jeg har kjøpt første sesong og har 1 episode igjen, men skal se den den Andy mangler sammen med han før vi skal se slutten sammen. Kyle er en gutt uten fortid, han husker absolutt ingenting når serien starter. Men etter verdt lærer han seg og snakke, bruke kroppsspråk og om livet, samtidig som han er på jakt etter å oppklare sin underlige fortid. Han er veldig spesiell og kan gjøre ting ingen normale mennesker kunne gjort. Den er ulidelig spennende med overraskende vendepunkter.

Have a great day ;)

4 kommentarer:

Valkyrje sa...

Då må du endre frå "Maybe attending" til "Confirmed" på Facebook, darling. :)


Kvifor skal du lese til samfunnsfagprøve, forresten? Fleire veker til enno...

Kristin sa...

Åh, Åpne og stenge Skåre kirke :O
Ikke lås opp sidedøren til venstre, då får du an aldri låst igjen ;)

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Siri sa...

Birte: I know, men eg trenge å begynna for eg suge :/

Kristin: Eg ska ikkje åpna å stenga sjølva greiå, va litt dårli formulert. ska skru av å på ting :)