søndag 4. november 2007

I don't know who you think I am

But I really don't give a damn.


Vi skal ha minitalk i engelsken på tirsdag. Jeg er på gruppe med Oda og Birte. Vi har ikke begynt. Bombe. Egentlig driter jeg ganske mye i det, så klart skal jeg gjøre mitt beste for gruppens beste, men om det hadde vært meg alene tror jeg bare jeg hadde gitt faen. Engelsk er dritt. Takket være vår lærer. Men det er ikke noe å gjøre med det. Vi skal snakke om stereotyper i hvert fall. I 6 minutter. Jaha. Lurer på hvordan det kommer til å gå. Det får vel tiden vise.

Uansett så kan jeg vel fortelle om helga mi;
Fredag - Skolen, Amanda med Birte, vi møtte Elisabeth og, men da måtte jeg hjem fordi jeg hadde en del å gjøre. Da jeg kom hjem så spiste jeg middag, så slappet jeg av 15 minutter eller noe, laget første muffinsbrett, så ringte Tina så jeg pratet med henne en stund før jeg laget neste brett, dette var sjokolademuffins, så gikk jeg opp på rommet mitt og ringte Tina igjen. Lå i sengen og fortalte om uken som hadde gått.

Så gikk jeg i dusjen og gjorde meg klar til kvelden før jeg gikk opp på rommet og skiftet neglelakk og pratet med folk på msn. Andrea syns jeg var veldig søt, for jeg hadde kledd meg ut som fe, Hege ringte meg, men jeg kunne ikke gå fordi jeg var ikke klar. Til slutt var klokken så nærme 20.00 at jeg slengte alle tingene mine oppi en bag og tok dyna over armen og løp ned, veldig stresset, så tråkket jeg oppi skone, utenfor ventet Tone, utkledd som heks, og Maria som skrik.

Vi gikk sammen over veien til Hege, hun var utkledd som "evil" som hun kalte det. Hah! Og Jeanett, som hadde laget mat den siste timen og hadde ikke fått kledd om enda. Så kom Oda, som en slags pasientgreie xD. Litt etter kom Tina, med prinsessekrone, nydelig hvit kjole vi tigget faren hennes om å kjøpe til henne i sommer og en trollmaske i hånden. Jeg løp frem og tilbake fra husene våre et par ganger fordi jeg kom hele tiden på ting jeg hadde glemt hjemme.

Så var Halloweenjentekvelden vår klar for å begynne. Det var så morsomt. Jeg har alltid elsket å kle meg ut. Vi lo hele kvelden, men så ble jeg litt dårlig og vurderte å gå hjem, for jeg skulle egentlig sove der. Men jentene passet godt på meg og etter verdt gikk det over. Tina ble hentet 23.30. Jeg skiftet til nattdrakt og det gjorde Hege og Jeanett og. Oda utbrøt: Eg visste eg hadde glømt noe! Og alle lo. På slaget 00.00 kastet alle seg over Tone og gratulerte henne med dagen. En halvtime - time senere ble hun og Maria hentet. Og vi andre la oss på madrasser i Heges kjellerstue. Hege sovnet fort, men jeg og Oda og Jeanett bablet i vei. Etter en stund sovnet Jeanett og. Så jeg og Oda lå der og var skikkelig overtrøtte veldig lenge før vi bestemte oss for at vi skulle sove.

Lørdag - Våknet kjempetidelig og sovnet og våknet helt til i 10.30 tiden. Jeanett hadde allerede dratt på jobb da. Da sto vi opp og kledde oss og spiste frokost. Jeg og Oda gikk hjem, men ikke mer enn en time senere kom Oda og Hege til meg og vi dro til byn. Vi var der en stund før vi dro hjem. Så grodde jeg foran pcen en stund før jeg gikk til Hege. Vi scrappet litt og så film og spiste rester fra kvelden før. Jeg kunne sovet der den kvelden og, men jeg tenkte jeg heller burde få meg litt søvn og det forsto hun. Litt over halvveis i filmen sendte pappa melding om at nå skulle jeg komme hjem. Vi ble litt sure, men jeg gjorde som han sa og gikk hjem og la meg.

Søndag ( i dag ) - Våknet ganske tidelig i dag og, så jeg dusjet og spiste mens jeg så på film. Var i grunn veldig dårlig. Hege ville jeg skulle komme bort, men jeg orket ikke. Så jeg så film til 15.oo før jeg satt på pcen litt. Så spiste vi middag, pinnekjøtt! Hadde så sinnsykt julestemning! Btw, så er det bare 50 dager til jul i dag :O! Etter det snakket jeg litt med Jeanett på msn, vi skulle visst gå tur og skulle møtes hos meg. Mens vi avtalte kom plutselig Hege inn på rommet mitt på overraskelsesbesøk.

Og jeg sa: Jeg visste vi skulle gå tur, men at du fikk beskjed mens jeg og Jeanett avtaler var litt creepy. Hun: Jeg kommer på overraskelsesbesøk da! Så lo vi. Hun hadde glemt noe hjemme så stakk igjen. Jeg byttet fra skjørt til bukse og sminket meg litt før jeg møtte jentene mine og vi gikk til skåredalen for å hente Jeanetts bøker hun hadde glemt hos tanten. Vi gikk til Hege etterpå og så ferdig filmen fra i går. Det var greit for Jeanett for de hadde sett den før.

Så dro jeg hjem og nå har jeg byttet til min herlige Mr.Head nattbukse og hører musikk og er litt trøtt. Snakker med mormor på msn, det er så morsomt, hun er har så rare uttrykk.

Tenker på den dumme engelsken igjen, men drit i det nå. I natt vil jeg sove, og drømme en skikkelig kul drøm, som den Hege drømte i natt. Den tok litt av. Er så glad i vennene mine. Aner ikke hva jeg skulle gjort uten dem.

5 kommentarer:

Valkyrje sa...

Eg hugsar nesten aldri kva eg drøymer lenger. Kanskje eg ikkje klarer å drøyme meir. Eller kanskje draumane er så fulle av ting eg skulle ynskje kunne skje, at eg vernar meg mot dei og fortrengar dei, så eg ikkje treng verta tristare enn eg allereie er.

Det høyrest ut som om du har hatt ei god helg, og det er eg glad for. <3

Valkyrje sa...

Og engelsken... Vel, den må me få ordna i dag.

Siri sa...

Ja...

Angela sa...

Hørtes ut så ei koselige helg! :D Eg O har Mr.Head nattbuksa <3

Anonym sa...

Jeg ville gjort hva som helst for ei mormor på MSN. xD