mandag 5. november 2007

Will you be here? Or will I be alone?

Nå er jeg på skolen, det er 45 minutt til jeg slutter og jeg er trøtt og sliten, ikke at det er noe nytt. Jeg tror jeg skriver det i hvert innlegg. Dessuten er jeg sint og oppgitt. Jeg har fått vite ting som gjør meg veldig forbanna.

Vi bestemte oss for at vi skulle gjøre engelsken hver for oss. Da blir det nok litt lettere. Så da får jeg bruke dagen på å skrive og øve. Kjeeeedelig. Har ikke så mye å si, men lite å gjøre. Egentlig har jeg MYE å gjøre, men jeg gidder ikke. Det er så kjedelig og jeg er så sliten i hodet. Jeg poker Floyd og han hopper, det er så moro, men når han klyper meg som hevn er det ikke så moro mer.

I dag har Birte, Aina og Veronica malt plater. Veldig spennende og se på. Jeg har gjort... så mye som ingenting. Hah! Jo! Jeg har spilt inn fordommer for Floyd og Utvik (aka Innfjord) og spist is. Nå ble det mye tull. Haha :)

Tror jeg får gi meg her.

Snakkes!

2 kommentarer:

Angela sa...

Så d e d dåkke drive med på Vardafjell .. :P

Valkyrje sa...

Me har dei tøffaste treplatene på heile Haugalandet!