onsdag 7. november 2007

Why can't you just hold me?

Nok en dag på skolen. Vi slutter tidelig i dag. Enten klokken 13.30 eller 14.00 eller mellom der en gang, kommer helt an på hvor lenge vi har klassenstime. Håper det ikke har skjedd noe spesielt i elevrådet i det siste.

I dag har jeg vært kjempeflink. Jeg og Oda har laget en folder vi skal gi ut på utstillingen i Skåre kirke. Vi har tegnet i Illustrator, tatt bilder og skrevet et slags dikt. Det har vært en veldig bra dag. Lurer på hva jeg skal finne på i ettermiddag. Må i hvert fall lese litt samfunnsfag.

Hege skal visst jobbe i hele dag, kjipt. Nå er klokken 12.31. 1 time igjen. Det er mange som stresser. Jeg og, inni hjernen. Lærerne er borte vekk nå.

Hva har skjedd i det siste? Ingenting som er verdt og nevne her.

3 kommentarer:

Angela sa...

Greit å blogga sjøl om du ikkje har så mye å seia.. :)

Valkyrje sa...

Verkar ikkje som om eg har gått glipp av så mykje...

Valkyrje sa...

Gler meg til å sjå faldaren då. :)