tirsdag 20. november 2007

Happy birthday to you, Birte!

I dag er Birte blitt 18 år. Derfor vil jeg gratulere henne med dagen nok en gang. På fredag skal hun få en ukjøpt gave, i dag spanderte jeg mat på henne. Jeg fikk en muffin, det er bare sånn Birte kan gjøre. Bake til andre på sin egen bursdag.

Skole dag:
1-2 time - lese blad
3-4 time - veldig morsom engelsktime, med kul vikar.
5 time - Fritime, ble brukt til å sitte i kantina og bable og lekeslåss med Floyd.
6-8 time - Snakke med folk og skrive anmeldelse til magasinet mitt.

Ettermiddag:
Kl 15.30 - 17.00 - Se tv
17.00 - 18.30 - Gro foran dataen
18.30 - 20.00 - Amanda med Jeanett
2o.00 - Nå - Dusje, gro videre.

På amanda skulle jeg kjøpe en lipgloss til ballet. For jeg hadde et gavekort på Body shop jeg måtte bruke opp for det var fra forrige jul. Jeg klarte ikke bestemme meg for hvilken jeg ville ha, til slutt kom en av damene bort og jeg sa at jeg ikke klarte å velge så hun hjalp meg. Det endte med at jeg kjøpte en underlipgloss eller hva jeg kan kalle det, den skal i hvert fall gi mer rødfarge til leppene, og man kunne bruke den i kinnene også. Og en av de lipglossene jeg hadde lyst på og et sånn bonuskort.
Lipgloss - 149 kr
"Underlipgloss" - 129 kr
Bonuskort - 100 kr

Bonuskortet er sånn at jeg får 10% på alt jeg kjøper, og i bursdagsmånden min får jeg velge meg noe til 100 kr. Hver gang jeg kjøper for over 250 får jeg et stempel og hvis jeg har fått 8 stk innen 1 år får jeg et nytt kort gratis.

Så gikk vi og kikket på sko og slikt. Jeg kjøpte meg en nattbukse siden den var på salg. Den er rød og rutete, var på salg så den kostet 111 kr. Er veldig fornøyd med kjøpene mine.

Men tilbake til bursdagsjenta vår!

Birte er mammaen i klassen, hun passer på alle og trøster når vi trenger det. Av og til trenger hun jo å bli trøstet selv og da er jeg mer enn gjerne der for henne. Hun er en av de jeg bryr meg mest om her i verden, hvordan er det umulig og ikke?

Jeg syns hun er ubeskrivelig pen og sjarmerende. Noe av det jeg liker best er det nydelige ansiktet og krøllete håret. Hun faller sjelden for noen under 30, som hun pleier og si. Men greia er at Birte er mye mer voksen enn alderen sier.

Hva skulle jeg gjort uten ekstra mammaen min?

Birte, jeg er så glad i deg <3

2 kommentarer:

Angela sa...

JA!!! Digge og savne Birte, mnen blir kos på fredag(L)

Valkyrje sa...

*blush*
Litt for mange godord...

Gler meg til fredag då! :D