mandag 12. november 2007

I wanna feel the way you make me feel when I'm with you

Nå gror jeg skole igjen, skriver rapport og hører på musikk. Mandagen er skikkelig lang. De fleste driver å jobber med prosjekte. Jeg er heldigvis ferdig.

I helga sov Tina hos meg fra fredag til lørdag, det var veldig koselig. Jeanett og Hege kom også på besøk så vi så film, School of life, som jeg likte veldig godt. Jeg og Tina hadde som vanlig evig dårlig humor og lo oss ihjel halve natta. På lørdag gikk vi på amanda med Oda. Etter Tina ble hentet så jeg film og laget farsdagskort. Skjønner ikke at jeg gidder av og til. Han blir jo ikke glad uansett... Bare slenger ut en spydig kommentar. På søndag så jeg film hele dagen. Det var chill, var ganske dårlig, så det var kanskje ikke en så bra dag.

Ellers skal jeg skrive CV senere i dag :)

4 kommentarer:

Valkyrje sa...

Har du skrive CVen no? :)


Er så irritert over at me ikkje fekk vårt ferdig, vart så halvvegs. Gah! Og så kunne jo ikkje Jens kome heller. =/

Anonym sa...

Blir det en lang CV, eller? :D

Siri sa...

den... er ikke påbegynt (A)

Valkyrje sa...

Nesten to veker igjen då. :)