onsdag 28. november 2007

Why does loving you feel so wrong?

Var tittelen på norskstilen min, vi hadde skrivedag i dag. Den begynte med at vi så filmen Tristan, som jeg faktisk likte. Så skrev jeg i 1 time eller halvannen time. Var ferdig til klokken 11.00. Pappa hentet meg og vi gikk og handlet.

Nå sitter jeg her i sofaen, det er varmt og godt, jeg spiser muffins som Birte hadde med til meg i dag, drikker julebrus, ser på Married with children, det er en av mine yndlingsepisoder. Og jeg har det nyeste [mag] ved siden av meg. Livet er bra nå.

Uka har gått helt sinnsykt fort. Sikkert fordi vi har sluttet tidelig både i dag og i går. Gleder til helga og til jul.

I dag da vi kjørte hjem fra skolen så spurte pappa om jeg ville begynne på sheiken, for han skulle ansette 2 stk. Så jeg sa ja til det. Så nå skal jeg snart begynne å jobbe. Det blir spennende.

5 kommentarer:

Angela sa...

Oi, kult! Nogen i klassen min så hadde snakt med ein mann på Sheiken og han hadde sagt han visste kim Angela va.. :P Kan det ha vore han då? :D:P

Siri sa...

Haha, ja d va han xD han sa at de hadde ringt fra Åkra å sånn. eg ska vær der i mårå når di ska filma kanskje. ska jaffal ner å snakka me sjefen då.

Angela sa...

Ka de ska filma da? :P

Siri sa...

d vet eg kje. eg sko visst kje der i dag allikavel tror eg.

Valkyrje sa...

Bra du hadde ein god dag, du fortener det så jævleg. :)