onsdag 2. april 2008

I want to rip his heart out

Jeg er på skolen. Klokken er 12.19 og det er, for en gang skyld, helt stille. Jeg er trøtt i hodet og sliten i kroppen. Klassens time begynner om ca 1 time og etter det skal jeg ned til byen for å møte Angela. Jeg gleder meg!

Etterpå skal jeg hjem å skrive om makt og terrorisme i samfunnsfagen. Kjedelig, men det er bedre å bli ferdig med det. I kveld blir digg, med gossip girl og ikke minst Lost på tven. Det er de eneste seriene jeg følger med på nå, foruten at jeg ser Angel på ny, men der har jeg alle dvdene, så det er null problem.

Denne uken er slitsom, og det kommer hele måneden til å være. Jeg kan ikke vente til mai kommer. Da er det bare rett frem mot sommeren, og jeg kommer til å føle det på meg. Akkurat nå føles det som jeg er inne i en ond sirkel som går sånn: skole -> lekser -> jobb -> sove -> skole osv.

Jeg kommer til å være så lykkelig den 20 juni. Jeg kommer til være lykkeligst i verden. Jeg kommer til å være glad i livet og være glad i alle rundt meg uansett om jeg liker dem eller ei. Sånn er det bare når sommerferien begynner. Jeg er fornøyd.

I sommer har jeg mange ting jeg vil/(eller) skal gjøre.

Det jeg skal:
Danmark i 3 uker
Sildajazz
Shoppe i Stavanger
Dra inn til Fjon

Det jeg vil:
Dra med jentene til Odas landsted.
Dra til Bergen
Dra på Hove festival (med skikkelige boforhold)
Sole meg (Dette kommer jo helt an på solen, og jeg VIL ha sol.)

Og sikkert mye mer jeg ikke kommer på akkurat nå. Det er så langt borte. Hele 80 dager. Jeg vet at for ca 1 år siden på denne tiden bestilte Tina og familien reise sammen med oss, og jeg syns det er på tide at de gjør det nå også.

Nå har jeg visst skrevet i 10 minutt. Ikke sammenhengede, jeg har byttet en del musikk på Ipoden min (<3). Jeg hører på Nickelback. Digg.

Ellers er det lite å fortelle. Bortsett fra alt vi gjør på skolen nå. La meg oppsummere (Det jeg kommer på):
Fredag 04/04 - Mediaprøve
Tirsdag 08/04 - Innlevering samfunnsfag
Fredag 11/04 - Norsk 3 timers skriving
Tors 10, fre 18/04 - Samfunnsfagfremføring
Torsdag 17/04 - Prøve samfunnsfag
Fredag 18/04 - Fremføring norsk
Tirsdag 22/04 - Innlevering av engelsklekser
Onsdag 30/04 - Engelsk tentamen

Så det er mye å tenke på.

5 kommentarer:

Hilðe sa...

Du e kje den einaste som gleda deg te ferie! Off, ser svart på den neste måneden eg òg, e liksom kje vant med å ha så masse lekser lenger. Asj :p Men me kjeme oss vel gjennom ;D

Valkyrje sa...

Når du skreiv opp alle prøvane og slikt på den måten, så verka det nesten uoverkommeleg. Isj. =/ But we will survive!

Valkyrje sa...

Slapp av, det ordnar seg. :P

Anonym sa...

Æsj, dæven, så masse drit.

SNART SOMMERFERIE!

Angela sa...

Men det e ikkje alt på ein dag da.. Har tid te å tenka litt innimellom o ;)
Det va kos å verr med deg!