fredag 18. april 2008

What do I have to do to make you want me?

Fredag er en bra dag. Fordi det er helg. Denne fredagen derimot er ikke akkurat en drøm. Ikke pga gymmen i dag. Vi skal ha orientering og det er gøy. Men etterpå skal jeg ha fremføring i samfunnsfag og det syns jeg er skummelt. Heldigvis er jeg ikke så uheldig som Birte som kanskje må ha både samf og norsk.

I kveld skal jeg jobbe x(tra)kveld. Jason hadde bare satt meg opp uten å spørre. Så jeg ble litt irritert, men det går greit, hadde ikke noen andre planer akkurat. I morgen har jeg helt fri, for første gang på LENGE. Jeg aner ikke hva jeg skal finne på, men jeg kjenner at det trengs en seriøs shoppingrunde.

Ellers skjer det lite igjen. La meg oppsummere leksegreiene:
18/04 - Samffremføring
22/04 - Levere engelsklekser
25/04 - Norskfremføring
30/04 - Engelsktentamen

Så er det en engelskfremføring uti der et eller annet sted. Men det er også noen fridager, som jeg ser frem til. Og eksamen da, men jeg må ikke tenke på det akkurat nå, da blir jeg bare stressa. Malvin sier jeg må se positivt på ting hele tiden, men han kjenner meg ikke akkurat så veldig godt, men jeg prøver i hvert fall.

For jeg har ikke lyst til å jobbe i kveld, men siden det er meg og Dainora går det sikkert fort, for det pleier det. I dag kommer Mette hjem også. Hun har med Fredrik og jeg gleder meg til å se hvor stor han er blitt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Engelsken e t 19. MAI, ikkje april...
:P

Hilðe sa...

Du va flinke i samfunnsfagen! :D

Valkyrje sa...

Nei, Al, Powerpointen til framføringa skal vere levert innan 19. mai, men engelskoppgåvene skal vere ferdig innan 22. april.

Hilde: korleis gjekk din samfunnsfag, karaktermessig?

Og ja, Siri, du var kjempeflink! :D Dumt at eg ikkje fekk hatt, eigentleg, hadde vore greitt å vere ferdig med begge framføringane på same dagen. Tor syntest i det minste at slagordet mitt var genialt. :P Og Ragnhild brukte meg som eksempel på det som var rett å gjere. <3