torsdag 10. april 2008

I can't no longer be your wonderwoman

Jeg gror photoshop, øynene mine er så slitne at hvis jeg bare lukker dem mer enn 3 sekund kommer jeg til å sovne. Jeg vil hjem. Nå. Jeg vil sove litt. Trengte ikke ha fremføring i samf i dag. Er både glad og lei meg for det. Det hadde vært deilig å vært ferdig, men jeg var ikke godt nok forberedt. I dag skal jeg lese til norsken og skrive om på samfunnsfagen min. Jeg må korte det litt ned.

Han driver med terrorisme fordi han sprer frykt og redsel av og spør oss spørsmål etter hver fremføring. Hva er det for noe? Jeg får helt panikk! Jeg må bare jobbe mer med det, sånn er det bare.

Jeg gleder meg til skoledagen i morgen er over. Da skal jeg være veldig rolig. Jeg hater gym. Som sagt. Uansett om det er innebandy, det suger. Gym er sendt fra helvete.

Så... hva driver dere med?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha. Svebi har nok en liten terrorist i magen.


Uhuuu.

Hilðe sa...

xD te kommentaren te Oda :P

Nå har eg okkupert kjellarstovo som kontor! Mamma får snart besøk oppe...av ei hu påstår hu har fortalt så møkje om meg te, sånn at hu dør itte å treffa meg...ehh...hum. Derfor har eg rømt! :D

Wawaaa :D

Anonym sa...

eg joje! :D

Valkyrje sa...

Svebi er litt kul, men ganske skummel. Eg håpar han spør meg spørsmål eg kan svare på. Og det er bra at han spør slik òg, fordi då gjer han oss meir førebudd for eksamen.

Eg sit her og må gjere media. Så det så.