fredag 11. april 2008

Om 40 minutt er det gym... Hege har sagt jeg skal tenke: "Nå er det gym." Ikke "Faen, nå er det gym". Men jeg får det ikke til. Jeg er skikkelig trøtt i dag. La meg 1 time seinere enn jeg pleier i går. Satt på msn og grodde.

Driver og lager annonse for longyearsekkene og gjesper. God trim for ansiktet? Jeg vil sove. Det skal jeg gjøre når jeg kommer hjem fra skolen tenker jeg.

I går var Hege hos meg til 22.30 og da hadde vi pratet i evigheter, det var veldig koselig. Jeg leste ting jeg har skrevet for meg. Hun var den første jeg leste akkurat det for. Jeg tror Oda har lest begynnelsen av det. Det var flaut og litt fint. Hun ble forvirret, men det kan jeg på en måte forstå.

Jeg gleder meg skikkelig til klokken 11.00. Det er 2 timer til. Da er gymmen ferdig for denne uken og alt som gjenstår er norsktentamen. Håper det går bra, men det regner jeg egentlig med. I hvert fall at det går greit.

Det skal bli så deilig med helg. I morgen skal jeg sove lenge og se på angel halve dagen, kanskje jobbe litt. Håper det. Har ikke tjent noe denne måneden nesten. Får bare overføre deg. Listene for mai og halve juni er kommer. Jeg skal jobba 1 mai, men heldigvis er det dobbelt betalt, så det gjør meg egentlig ingenting. Men kan jo være jeg slipper da. Jeg er ikke sikker på hva jeg vil. Jeg er for sliten til å tenke akkurat nå. Kanskje jeg besvimer i gymmen. Da kan jeg i det minste legge meg ned.

Jeg er kald og varm på en gang akkurat nå. Det er litt skummelt. Nå nettopp slettet jeg alt jeg hadde skrevet. Bra at ctrl + z funket her også. Eller kanskje det var dumt? Dette innlegget er helt meningsløst.

3 kommentarer:

Nøve sa...

Eg har òg ein sånn "faen no er det gym" innstilling. Ein kan liksom aldri vite kva ein skal vere førebudd på i ein gymtime.

Angel er gøy. ^^

Siri sa...

vi har en halvårsplan så står det hva vi skal ha, men av og til finner han på onde oppvarmingsmetoder...

Ja, David Boreanaz er kjempetøff, alle de andre der og da, men han er nam (A)

Valkyrje sa...

Var grei gymtime i dag, men faen at eg gløymte gymskoa, vart så mykje dårlegare då fordi eg sklei slik at eg ikkje kunne takle folka slik eg ville. Æsj. =/

Korleis gjekk det med teksten/tekstane dine, sweetie?