onsdag 9. april 2008

Look into your eyes and say: Baby take me, I'm yours.

Jeg er sliten i hodet, det er onsdag i dag og jeg er stresset, pga allmennfagene våre. Det er så mye akkurat nå. Som sagt før. Siden noe er over kan jeg lage en ny liste, helst for meg selv, men jeg skriver den bare her:
10/04 eller 18/04 eller en gang i mai - Fremføring samf
11/04 - Norsk tentamen 5-8 time (Kunne jo tatt gymtimen da... grr...)
17/04 - Samfprøve
18/04 eller 25/04 - Norskfremføring
22/04 - Levere inn engelsklekser
30/04 - Engelsktentamen
21/05 - Engelskfremføring
Så er det eksamen og all slags piss.

Jeg MÅ gjøre det bra, ellers kommer jeg ikke inn til neste år... Og da har jeg ingen fremtid og får aldri studere litteratur, som er mitt største livsønske akkurat nå. Drit i mann og barn (shit, sa jeg det?) bare la meg bli forfatter. Selvfølgelig vil jeg ha en familie, men det får komme etterpå.

Ellers skjer det lite. Jeg må lage en ny liste over hva jeg skal gjøre og når: ( hihi, jeg elsker lister btw =) )

I dag - Øve til fremføring
I morgen - Lese til norsktentamen
Fredag - Begynne på norsk diktanalyse
Lørdag - Gjøre ferdig analysen
Søndag - onsdag - Øve til samfprøve.
Torsdag - Øve til norskfremføring og samfunnsfag (hvis det ikke blir min tur i morgen)
Fredag - Lese engelsk lekser
Lørdag - Gjøre oppgavene
Fremover til engelsktentamen - Gjøre gramatikkoppgaver på internett.

I går grodde jeg, Andreas og pappa legoland.dk, det var moro, vi fant alle tingene vi ville ta i sommer. Så jeg sendte melding til Tina og senere da vi snakte på msn hadde hun også tydeligvis kikket på siden og sa: Vedder på du skal i piratland da!
Haha, så klart skal jeg i piratland. Ellers hadde jeg jo ikke vært meg selv. Tina var visst redd for pirater så jeg får passe på henne. Jeg er jo tross alt SupahSiri. Tenk.

Vi lager forresten logo på skolen. Og alle vet hva jeg føler om det. Sinne. Jeg blir snart farlig. Nå skal jeg lage annonse så jeg må nok stikke.

I kveld er det Lost, gleder meg. Sawyer <3

2 kommentarer:

Valkyrje sa...

We all hate graphical (or what not) profile!

Eg saknar Legoland litt, har ikkje vore der på mange, mange, mange år. (Ok, kanskje ikkje SÅ mange.)

No er me ferdige med Powerpointen i samf. i det minste! Yayness for us!

Anonym sa...

Iiiiiih, Legoland-land!