søndag 6. april 2008

Shawty get loose

Jeg har klippet meg i dag, og jeg er veldig fornøyd. I går kjøpte jeg meg et rosa skjørt fra H&M til 98,- det er kjempefint. Har gått med det, lilla strømpebukse og den kule t-skjorta jeg kjøpte på kaos i Stavanger i dag. Gleder meg til sommeren, når det er varmt og jeg kan gå med skjørt og shorts hver dag.

I går bestilte pappaen til Tina tur, så vi skal reise sammen. Jeg er så glad. Nå ser jeg mer frem til sommeren enn noen sinne. Det skal bli så gøy.

I går rocket jeg med rockering på jobben, haha, det var gøy. Jeg og Mette har det så moro på jobb. Jeg og Elisabeth har byttet vakt i dag så jeg venter på at Mette skal ringe sånn at jeg kan komme ned. Håper det kommer flere folk slik at jeg kan få noen timer. Jeg kjeder meg sånn hjemme. Av og til liker jeg meg bedre på sheiken enn hjemme, det er rart.

Ellers er Ipoden min klikket, jeg skal få pappa til å levere den inn i morgen, jeg tørr ikke selv.
Jeg har over 7000 på kontoen min. Jeg er en flittig liten jobbebie.

Men seriøst, jeg klarer ikke slutte å tenke på sommeren nå. Det føles så langt borte, men samtidig kjempe nærme. Når denne måneden er slutt vet jeg at tiden kommer til å fly forbi. Jeg vil sole meg på terrassen i den pene lyseblå bikinien min og lese bøker hele dagen. Jeg vil til Eivindsvatnet med jentene og være der til langt på kveld og bare prate. Jeg vil til Odas landsted og bade i sjøen og gå uten sminke og drite i alt som heter jobb og skole. Jeg vil gå på Sildajazzen og se i boder arm i arm med Jeanett.

Men mest av alt gleder jeg meg til de 2 ukene med Tina i Danmark, der vi skal på stranden og sole oss og kikke på solbrune gutter, gå på byen og spise is, sitte på rommet og le til langt på natt, dra til byer og bruke penger så mye at vi blir flaue, spille Buzz med pappa og Andy og krangle om, om de jukser eller ikke, høre musikk i bilen mens vi kjører til Legoland (for der skal jeg sørge for at vi skal.), gå ut og spise og sitte ute på kafèer til det blir kaldt. Jeg vil møtes på kaien og si: Nå er vi på vei.

Jeg vil ha en sommer jeg skal huske for resten av livet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å, sommer blir finfinfint.

Nøve sa...

No fekk du meg til å glede meg endå meir til sommaren enn eg allereie gjorde.. Damn.

Siri sa...

aww, håper det var litt postivt og =)