tirsdag 15. april 2008

You are crazy, driving me crazy!

Hallo. Nå er det 6 timer til jeg skal hjem. Da må jeg spise middag og øve på prøve. Heldigvis slapp jeg å fremføre norsken denne uken. Stresset er gått ned flere hakk. Heldigvis. Håper jeg får fremført samfunnsfagen på fredag. Da vil mye være gjort.

Neste uke drar klassen min til London. Jeg skal være på skolen å lage reklamefilm, siden jeg ikke skal være med. Jeg håper været tillater aktivitetsdag, for jeg har lyst å gå tur. Solen har tittet frem i det siste. Da vil min timeplan se slik ut:
Mandag: Tankekart, manus og storyboard.
Tirsdag: Gå tur (Jobbe videre med det jeg gjorde på mandagen og gjøre research.)
Onsdag: Jobbe videre med det jeg gjorde på mandgen og gjøre research (Gå tur.)
Torsdag: Begynne og filme.
Fredag: Normal dag.

Så er det uka etter det der vi bare ha 2 normale skoledager før engelsk tentamen og 2 dager fri. Så er det 2 uker ptf der jeg skal jobbe videre med prosjektet mitt. Så jeg ser frem til de neste 4 ukene, for da kan jeg endelig gjøre noe jeg har lyst til.

I morgen skal vi på edda. Gleder meg, alt er bedre enn dette... Haha.

Lurer på hva det er mening vi skal gjøre i slutten på torsdag og begynnelsen på fredag.

4 kommentarer:

Valkyrje sa...

Det lurer eg òg på! Kvifor kan me ikkje berre jobbe med prosjektet då òg? WEIRD!

Håpar Edda vert gøy. Du har uansett rett, betre enn det me held på med på skulen. :)

Anonym sa...

Yey. Og før du vet ordet av det - så er det sommer. :-)

Angela sa...

Edda blir gøy fordi då snakkes me igjen!.. :D

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Dieta, I hope you enjoy. The address is http://dieta-brasil.blogspot.com. A hug.