torsdag 24. april 2008

I don't know what this is cuz you got me good. Just like you knew you would...

Nå er det søren meg noen dager siden jeg har blogget. Har liksom vært liten vits siden alle er i London. Men nå er dere hjemme så here it goes:

Mandag: Jeg og Birte satt på skolen og hørte på musikk i fra 08.00 - 15.00. Det var koselig. Vi så på russen som hadde vannkrig og litt sånn også.

Tirsdag: Turdag. Vi gikk kvalavassdraget. Jeg tok en del bilder, eller Jeanett og Birte tok vel de fleste bildene den dagen da. Men uansett. Så skulle vi gå hjem og da gikk vi den omveien (Måtte få det med her også... xD) Men vel tilbake på skolen var bare klokken blitt 11.00 så jeg og Birte gikk ned til byen der vi spiste kinamat. Det var jo helt crazy der, masse skriking på kinesisk og det tok helt av. Så gikk vi på kaien.

Møtte Mette og Fredrik, han var blitt stor, men fortsatt like gal. Så kjøpte vi is, eller jeg gjorde. Birte var sunn og drakk vann. Vi tok masse bilder. Jeg hadde et svakt øyeblikk og sendte A melding. Etterpå gikk vi på Moody og drakk solo og eplemos. Så plutselig kom O! Akkurat etter A hadde svart meg. Det er faen meg så sykt de greiene der. Men jeg trodde ikke det var O, men Birte var sikker.

Akkurat mens jeg prøvde å prate henne utav det kom Val. Både jeg og Birte fortalte henne om mannfolkproblemene våre. Hun bare satt der og var helt lost. Så kom O! Han kom inn på Moody og jeg hilste på ham. Jeg virket sikkert veldig teit, menmen. Jeg sendte noen meldinger med A. Men til slutt stoppet det. Kanskje like greit. Så gikk jeg for å ta bussen men den kom ikke før lenge. Så jeg ringte pappa, det var ikke gøy for han hadde skreket til meg 2 ganger den dagen. Men han hadde dårlig samvittighet for han var oversnill da han hentet meg.

Vi kjørte innom sheiken og jeg pratet med Dainora og Jason. Da jeg kom hjem bestemte jeg meg for å jogge siden jeg hadde spist kake på moody etter jeg hadde fått kjeft og fordi jeg var litt vrak etter meldingene. Men jeg fikk sykt sting så istedet gikk jeg en lang tur. Da jeg gikk mellom fjellene ved hovedveien så jeg plutselig ei jente med grønt skjørt bakpå O sin motorsykkel. Så jeg smilte.

Onsdag: Jeg skrev manus og filmet. På ettermiddag/kveld ringte A meg. Han hadde flyttet til byen og spurte om jeg ville komme innom. Jeg fikk Sigbjørn til å kjøre meg. Klarte ikke si så mye. Vi så film istedet. Men det var egentlig helt greit. Han har kjæreste og er glad virker det som. Jeg snakket med D til klokken 02.00 i natt. Svein Magne fikk nesten helt sjokk da han så jeg var på 01.00. D får meg alltid i godt humør. Jeg gleder til i sommer.

Torsdag, altså i dag: Jeg har jobbet med norskanalyse og manus, skal ut og filme senere. Var en tur på amanda med Oda og Astrid også. Håper det ikke begynner å regne.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg gleder meg sånn til å se deg i morgen. :))

Og jeg har supersinnsykt dårlig samvittighet for at jeg ikke har noe til deg, men minibanken nektet å gi meg penger, så jeg måtte leve på det lille jeg hadde. Fant lett presang til Birte, Val og Tommy, men til deg ville jeg finne noe ekstra fint, så jeg ble aldri fornøyd med det jeg fant. Plutselig ville ikke kortet mitt bli godkjent lenger, så da var det slutt på moroa. Du skal få verdens fineste bursdagspresang i stedet. :)

Siri sa...

Oda det gjør ingenting :) ein klem e nok :D så ska eg bli så gla!

Valerie sa...

"Akkurat mens jeg prøvde å prate henne utav det kom Val. Både jeg og Birte fortalte henne om mannfolkproblemene våre. Hun bare satt der og var helt lost."

xD

Valkyrje sa...

"Da jeg gikk mellom fjellene ved hovedveien så jeg plutselig ei jente med grønt skjørt bakpå O sin motorsykkel. Så jeg smilte."

<333

Siri sa...

Hihi, det virke som detta innlegge falt i smak?

Valkyrje sa...

Of course! :D

Hilðe sa...

^^
Og i dag hadde me girlpower i gymmen!