mandag 21. april 2008

I lye inside myself for hours and watch my purple sky fly over me.

Nå er klassen min i London. Jeg og Birte sitter her. Begge skal lage musikkvideo. Jeg skal lage av Evanescence sin sang; Imaginary. Den er pen og trist. Den skal være litt surrealistisk. Btw er vi litt sure for at facebook ikke virker. "Veldig sure!" sa Birte. Så ja. Vi sitter her og gror sammen på de bærbare pcene våre. Nå ser vi på Potter puppet pals. Snape <3>

Dette ble bare tull xD


Uansett: I går hadde vi fotodag. Helgen har vært helt fantastisk digg.

Fredag: Ja da jobbet jeg, og det var jævlig i begynnelsen, men så ble det lettere og da var det greit.

Lørdag: Jeg og Andy var på amanda og jeg kjøpte verdens tøffeste bukse. Så var jeg hos Jeanett. Vi gikk på esso og kjøpte peanøtter fordi Jeanett ville ha det på isen. Haha, så gikk jeg hjem og Øyvind og Linda var på besøk og vi grillet. Så gikk jeg til Jeanett og vi spiste is (med peanøtter xD) og så på scary movie.

Søndag: Fotodag som sagt. Jeg og Jeanett gikk tidelig og tok bilder, mens vi ventet på Hege. Så sovnet Jeanett på teppet for det var så varmt så jeg gikk for å finne Hege. Vi pratet litt da hun kom før vi tok bilder igjen.

4 kommentarer:

Valkyrje sa...

You sexy thing!


Snape, Snape, Seeveerus Snape. <333

Alan Rickman er min, altså! Du kan få Snape, men sjølve skodespelaren og rollefiguren han har i alle andre filmar: MINE! (Eigesjuk? Never!)

Og om musikken min irriterer, må du seie i frå. :P

Siri sa...

I know (h)

Okei, eg like Snape best eg, men Alan e best t å spilla han xD Lovelovelove :)

Naj da :) Tåle alt eg vettu

Valkyrje sa...

Ja, eg likar godt Snape eg òg. :)

Hehe, bra det. :P

Hilðe sa...

Savna oss ja? :D Hehe :P Filmen blir/blei bra?