mandag 14. april 2008

Truth hurts

Mandag. Nok en mandag. Jeg sliter med prosjektet, men jeg er helt ute av kreativitet nå. Jeg er lei. Ingenting jeg gjør blir fint. Jeg skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre heller. Dessuten har jeg gjort en stor tabbe som vil si å passe Ingeborg i kveld, jeg fant ut jeg skulle jobbe i morgen og. Flott. Når skal jeg få øvd på prøve eller fremføring eller skrevet norsk diktanalyse. Jeg blir helt freaked out av dette. Når denne uka er ferdig skal jeg være så sinnsykt fornøyd.

Hege har huset for seg selv et par dager nå snart, så vi har avtalt overnatting, men jeg skal jobbe kveld nesten alle de dagene, men jeg får vel bare komme senere da. Er jeg heldig slipper jeg å jobbe så lenge.

Jobbet i går også i 2 timer. Jeg klarte å klemme meg mellom to bowlingkuler. Herregud, jeg er helt utrolig. Men jeg gjorde ingen feil, i hvert fall som jeg vet om, heh. Det var første gang jeg jobbet alene med Jason, men det gikk helt fint. Håper han var fornøyd med innsatsen i hvert fall.

Ellers har jeg fulgt Engla saken en del. Og jeg må si at denne verdenen har STORE problemer. Jeg mener, fyren er tiltalt for voldtektsforsøk og vold, men allikevel sitter han ikke inne nok til å la være å drepe noen andre. Det er en skam for verden at ikke slike mennesker for stor nok straff. Nå får han vel en lang straff, men det var faen meg på tide. Jeg blir så jævlig provosert og forbanna. Selv om han har gjort grusomme ting mot jenter før var det et drap som måtte til? Ikke misforstå, jeg syns så inderlig synd på stakkar Engla, men det jeg mener er at allerede fra første gang han han prøvde å voldta noen skulle han ha sittet inne og fått hjelp av de som har spesialisert seg i det feltet. Flere jenter han har forsøkt har måttet se ham på gata i flere år. Er ikke det uakseptabelt så vet ikke jeg. Ja til strengere straffer, i alle land. Jeg håper Engla har det bra der hun er nå og jeg vil si at sørger over henne og jeg har tenkt mye på henne. Jeg er helt oppgitt over verden akkurat nå.

3 kommentarer:

Hilðe sa...

Han testod jo drapet på ei aen dama òg. Drepte na i 2000 elle nåke :S Sjuke, sjuke, sjuke fyr. Og ja, di burde fått strengare straffar...

Valkyrje sa...

Strengare straffar er eit absolutt must.

Og I know, dette er verkeleg the week from hell. =/

Anonym sa...

Ja, uff, den saken er fæl. Det er vankelig å forstå hvordan noen mennesker kan være så onde.